daggis Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Driver å setter i en mono jetronic motor fra en 90 modell golf i bobla mi. Sliter litt med at jeg ikke får noe signal fra hjernen ut til bensinpumpe releet. Noe som vet hva som er kriteriet for at bensinpumpen skal gå på mono jetronic? Det er vel mekanisk trykkregulator såvidt jeg har forstått, så det har vel ikke noe med bensintrykk å gjøre? All info om mono-jetronic mottas med stor takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Har du gnist? sjekk at styreenheten får signal fra Hall-giveren..... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Skal ikke bensinpumpa gå før man vrir tenninga og får gnist da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Ingen? Det er altså den røde og gule som går til releet som styrer bensinpumpa og gir strøm til dysa som skal gi minus, men ikke gjør det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 dropp mono jectronic... bruke den gamle k-jet om det går! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg