HARRALL Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Om vinteren er d jo som regel mye kaldere enn om sommeren, og kald luft tar jo mindre plass enn varm luft.. Så da lurer jeg på om dette er en fordel for biler med eller uten turbo..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 På en sugemotor vil det utgjøre veldig lite, men målbart er det helt sikkert. På en turbomotor derimot, vil nok alle som har kjørt en og samme bil på både en varm sommerdag og en kald høstmorgen med høy luftfuktighet, si at det er et helt hav av forskjell. Jeg merker det iallefall meget godt. Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Merket det ihvertfall jævli godt på 125 lettsykkelen jeg hadde! så merker det vel på en bil med litt power i å! tror det er vanskelig å merke det i en vanlig familiebil med vanlig motor lissom! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Definitivt forskjell på min Passat 1.8T i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 merker det på min 940, uten turbo. Stor forskjell på 20 pluss og 10 minus. Siter 1991 940 GL B230FB 340.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fbl2211 Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 merker det godt på min A6 1.8T med chip. eneste er at det er så synd at hjulene mine spinner så jævlig om vinteren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 takk og lov for fysikkens lover ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Bilen går bedre i regnvær og om morran, dårligere midt på dagen og i sol(selv med vind i ryggen og hjemlengsel) :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 merker det på min 940, uten turbo.Stor forskjell på 20 pluss og 10 minus. bra du har trua ihvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.