Hot Rod Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Personlig ville jeg prøvd å tilpasset instrumenter, knapper osv fra det gamle dashbordet inni et nytt. Høres kanskje krøkkete ut og det ville jo ikke gått uten omfattende ombygginger av det nye dashbordet, men jeg tror det ville blitt mindre jobb, siden du da kunne sett helt bort ifra el.problemene. En annen måte er følgende: Ta ut ditt gamle dashbord og rensk det totalt. endre det slik du ønsker med varmepistol, pappmache, treklosser osv. Lag en glassfiberavstøpning av dette. Lag et nytt dashbord i glassfiber ved å bruke formen du fikk i linjen over. Dette er MYE jobb, men det er ikke så veldig vanskelig. Da vil du i så fall få et helt nytt dashbord i glassfiber. Uten skjøter og flikking. Og ikke minst med el. som funker og alt. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 kanskje ingen dum idé Hot Rod..men dette får jeg snakke litt mer med sponsoren min om, kanskje de ervillige til å gjøre dette for meg. Vi får se, det hadde jo vært morsomt å prøve litt selv også da;) Har du noen bilder av dette..utført tidligere? uansett; TAKK FOR TIPSET! Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg