danielroising Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Hei! -Har noen en stk. Greddy Type S dumpventil til salgs? Hvis ja: -Fungerer den helt ok? -Pris? -Hvor befinner den seg og kan den leveres i Oslo (eller omegn)? -Ellers er jeg ute etter (helst greddy eller annet kvalitetsmerke): #Eksostemperatur føler og måler (pris osv?) #Turbotrykksmåler (pris osv?) Hilsen Daniel Kontakt meg med PM eller svar på denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielroising Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 ingen som har noe av dette?? Hvor kan jeg (bilmekaniker) få gode rabatter på de produktnene jeg ønsker da? (bor i oslo) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Crazy tuning har vel alt av det du søker etter her, rabatt eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg