Woundz Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hei, var nettopp ute å kjørte.. Så merker vi en sånn pipelyd, som øker og minsker alt etter turtall. Når jeg trykker inn clutchen hører du den synker.. Lyden høres ut som de WRC bilene, sånn pipelyd sak.. Hvis dere skjønner hva jeg mener.. Noen som vet hva det kan være? Bilen har gått 65 000km. Og så like etterpå så bremsa jeg ned inn til ett kryss, og da ser jeg speedolysa blinker.. Starter å kjøre og de slutter å blinke. Så kommer jeg hjem i garasjen og lar bilen stå litt på tomgang. Speedo lysa blinka i kanskje 30-60 sek, og så "stabiliserer" seg, og blir bra igjen.. Noen som vet hva det kan være også? Takker for alle svar :) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Jordingsfeil.. Sikkert på stereo anlegg. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Ok, men åssen kan jeg sjekke ut om det er det? Jeg kan ikke mye om anlegg og bil, så hadde vært litt kjekt med litt info om hva jeg kan sjekke selv.. Takk for raskt svar ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Hvor har du festa jordinga til stereoanlegget da?? Den svarte som går inn på forsterkeren du sikkert har ;) :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Slå av stereoen din helt! Se om ikke pipelyden forsvinner da! Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by KingB Slå av stereoen din helt! Se om ikke pipelyden forsvinner da! Det er vel også en fin måte å luke ut feil på ja ;) :D Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Suvdal Hvor har du festa jordinga til stereoanlegget da?? Den svarte som går inn på forsterkeren du sikkert har ;) :D Aner ikke hvor tidligere eier har festa jordinga.. Den svarte som var bak cd-spilleren er det jordinga? Dro ut spilleren og så at det var to kabler som var kutta(I den "klumpen" som skal inn bak i spilleren, med masse små ledninger). Tok å teipet rundt de, så de ikke skulle ligge å gnisse inntil hverandre.. Det samme gjorde jeg med alle kablene i bagasjerommet.. Og satt tilbake spilleren med kablene i, og kjørte en tur.. Merka kanskje bittelitt svak lyd, men ikke som det var igår.. Speedo lysa blinka heller ikke.. Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 1. Har du prøvd å slå av cd spilleren!?? Og hørt om lyden fortsatt er der? 2. Har du forsterker baki bagasjen!??? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Originally posted by Suvdal 1. Har du prøvd å slå av cd spilleren!?? Og hørt om lyden fortsatt er der? 2. Har du forsterker baki bagasjen!??? 1. Ja, lyden blir ikkeno høyere eller lavere om spilleren står på eller er av. 2. Nei, jeg har ikke forsterker baki bagasjen.. Bare kablene ligger igjen, ingen forsterker, basskasse etc. ;) Men som sagt, så merka jeg ikkeno spesielt den lyden idag.. ;) Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg