SilweR Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 heisann, jeg kjøpte meg nitrobil i sommer, det er en 1/10subaru impreza, også lurer jeg bare på hvordan det er å kjøre på snø, og om det er noe man børe tenkte på, nå tenker jeg på fukt i servoene, og lignende.. det virker jo veldig ftristende å kjøre på vinterføre! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Prøv å dekk til alle elektriske komponenter så godt du kan! Er ikke noe stort mere å gjøre, og du må la bilen få tørke seg etter at du har kjørt med den! Det kan være lurt å lufte servoene osv! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 jeg også har en 1/10 impreza nitrobil som slal få kjørt seg litt i vinter. fikk ikke kjørt i fjord vinter siden jeg ikke får helt start på den:D skal mekke til dekk med tegnestifter som pigger å prøve den på is. blir sikkert bra det:D Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 etter forrige vinter fant jeg ut at det er veldig viktig å dekke til servoene med en ballong eller noe plast;) det går ann å bruke noen skruer i dekket og lim dem fast..så bare klipper du av det som er tilovers...men jeg kjører på racingslicks hele året:D :D er litt vanskelig å ha kontroll over bilen men fy det er morsomt:D ifjor kjørte jeg mye på en skøytebane som er i nærheten av meg..fy faen det var fett...lagde hopp og lat..potta løsna tom..grom lyd ble det da vettu:D :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by rfPolo jeg også har en 1/10 impreza nitrobil som slal få kjørt seg litt i vinter. fikk ikke kjørt i fjord vinter siden jeg ikke får helt start på den:D skal mekke til dekk med tegnestifter som pigger å prøve den på is. blir sikkert bra det:D Prøvde det samme på min nikko-bil(!) da jeg var 10-12.. Til og med den var sterk nok til å bøye alle piggene etter 2 sek., så du bør prøve noe annet. en kompis tok de orginale dekkene på sin 1/10 impreza å skrudde i masse skruer fra innsiden og klippet de av med passe lengde. det ble en heftig is-racer, men litt dau på grunn av høyere utveksling/ rulleomkrets. lykke til :P Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg