Gå til innhold

..da jeg mista lappen...

Ranger emnet


n0nick

Anbefalte innlegg

Ble tatt i 122km/t i 80sonen midt på finnmarksvidda, ny GOD vei, nærmeste sving 2mil unna, godt føre, alene i bilen, splitter ny bil (Liana), lite trafikk og full pakke.

 

Mista lappen i 6måneder og 8000,- i bot. Var i retten, men de folka er jo jesus freaker hele gjengen, og mente at de måtte statuere ett eksempel på at slik GRISKJØRING absolutt ikke var tolerert.

 

122km/t i 80sonen midt på finnmarksvidda?? GRISKJØRING?

 

Tror alt avhenger av hvem som er saksbehandler/dommere.

 

Kjører opp til lappen igjenn neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by n0nick

Ble tatt i 122km/t i 80sonen midt på finnmarksvidda, ny GOD vei, nærmeste sving 2mil unna, godt føre, alene i bilen, splitter ny bil (Liana), lite trafikk og full pakke.

 

Mista lappen i 6måneder og 8000,- i bot. Var i retten, men de folka er jo jesus freaker hele gjengen, og mente at de måtte statuere ett eksempel på at slik GRISKJØRING absolutt ikke var tolerert.

 

122km/t i 80sonen midt på finnmarksvidda?? GRISKJØRING?

 

Tror alt avhenger av hvem som er saksbehandler/dommere.

 

Kjører opp til lappen igjenn neste uke.

 

 

norges rettsystem er jo komplett ritard... ikke noe å se bort i fra.. håper jeg slepper en tur dit..

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting annet å gjøre enn å ha medfølelse med deg...

 

En stakkar har ingen ting å stille opp med hvis smultringgutta først har bestemt seg. Så enkelt er det.

Skal du ha noe sjans må du være rik og komme med advokat(er).

 

Hipp hurra for Norge :mad:

 

Ost, som også har vært uten lappen

post-33-13804850138192_thumb.gif

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

 

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Ikke for å være spydig men de gjorde det riktige egentlig burde du vært lagt inn..

 

Du må jo ha et døds ønske om du kjører så for med den bilen :)

 

 

pffff..... jeg har hatt 190 med yarisn til ei venninde... det var action det..!! nær døden opplevelse:rolleyes: :cool:

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ille som og kjøre 175km/t i 90`Kadett 1.6 det er spennende det med Monroe Sens A Track det vimer og går noe så ille.

 

De såklate "komfort" dempera er jo livs farlige finnes ikke demping jo før man får 4 man i bilen og fjørnene komme ned heilt.

 

Godt en har anndre sommer biler og kjøre med...

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 180 med 83 modell mazda 929, med "komfort fjæring" høyprofil og ett karosseri som var mykt som smør. Fikk god hjelp av en lang og fin nedover nedoverbakke og kanskje litt med medvind:D. Uansett, i bånn av denne bakken var det en sving og midt i denne svingen var det ett påkjøringsfelt, det kom det jo selfølgelig en sidræva som bare beregnet avstand og glemte å beregne fart:eek: . Nedbremsing fra 180 til 80 med denne bilen midt i sving var ikke så gøy. Silverboy kan bekrefte at dette var litt skummelt!

Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig

82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest

ex A4 1.8 Q, treig som faen

ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig

member of: Follogutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by Ost

Ingenting annet å gjøre enn å ha medfølelse med deg...

 

En stakkar har ingen ting å stille opp med hvis smultringgutta først har bestemt seg. Så enkelt er det.

Skal du ha noe sjans må du være rik og komme med advokat(er).

 

Hipp hurra for Norge :mad:

 

Ost, som også har vært uten lappen

 

En kamerat av meg ble tatt av purken med en bakpå på gangfeltet rett før jul. "Det blir mange tusen i bot det..." sa politimannen. Kammertaten min svart "Jaja, da blir det plastnisser fra Nille i julegave til mamma i år da..."

Politimannen smelta helt, og lot ham slippe unna!

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...kjenner igjen det der.

Mista lappen i -97, 107.65 km/t i Oslo-tunnelen...70-sone der gitt!

3 mnd uten lappen og 5000 kr i bot! Men i og med at jeg får abstinenser uten bil og förerkort dro jeg på "ferie" til mamma i Finnmark og kjörte like godt uten förerkort der! Etter en stund dro jeg hjem til Bärum og kjörte like godt der også...og til Oslo Politihus for og hente förerkortet. Etter det har jeg nöjd meg med å bare betale böter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mrs Aero

Eh...kjenner igjen det der.

Mista lappen i -97, 107.65 km/t i Oslo-tunnelen...70-sone der gitt!

3 mnd uten lappen og 5000 kr i bot! Men i og med at jeg får abstinenser uten bil og förerkort dro jeg på "ferie" til mamma i Finnmark og kjörte like godt uten förerkort der! Etter en stund dro jeg hjem til Bärum og kjörte like godt der også...og til Oslo Politihus for og hente förerkortet. Etter det har jeg nöjd meg med å bare betale böter...

 

3mnd bare? Da slapp du billig unna! :D

 

bra det kommer flere jenter hit ogsÅ!! Stå på ;)

 

mvh

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår