gofle2 Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 på dynamoen din skal det være en støy kondensator den kan man bytte... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 Originally posted by acoupe har ikke fått prøvd noe ennå, men jeg vet at pipinga kommer når jeg tar i signal kablene, uansett om det er den ene eller begge. Blir borte når jeg tar kablene ut. da er lite sansynlig at det er noe galt med forsterkeren MEN er den skrud fast på chassiset? ta bort skruene og sette den opp noe isolerende og prøv igjen. hvilket merke er den forresten? og spilleren? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Nå har jeg byttet bil så jeg er heldigvis kvitt alt piping og tull :) Fikk ikke prøvd å bli kvitt pipinga før bilen ble borte, så problemet er nå hos ny eier ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg