Gå til innhold

Mangler instruksjonsbok til G60

Ranger emnet


henrico

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har vet hvor man kan få tak i instruksjonsbok til 89 Corrado G60? Enten noe på internett, eller hvor man kan få kjøpt en kopi?

 

(Hadde vært kjekt å ha for å bl.a. se hvem sikringer som var til hva etc. og finne ut av alt på kjørecomp.) :rolleyes:

 

mvh

Henrik

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henrico

Hei!

Noen som har vet hvor man kan få tak i instruksjonsbok til 89 Corrado G60? Enten noe på internett, eller hvor man kan få kjøpt en kopi?

 

(Hadde vært kjekt å ha for å bl.a. se hvem sikringer som var til hva etc. og finne ut av alt på kjørecomp.) :rolleyes:

 

mvh

Henrik

 

Instruksjonsbok finner du kanskje på ebay.... den er gått ut fra møller sitt sortiment for lenge siden

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corrado16v

Jeg har kjøpt begge to! Er storfornøyd. kan anbefales den rep. boka! Er egentlig mer som en stor corrado rep. bibel

 

Høres bra ut! :) Var det mye i frakt? Tror du jeg burde kjøpe bibelen i bok eller på cd? :rolleyes:

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henrico

 

Høres bra ut! :) Var det mye i frakt? Tror du jeg burde kjøpe bibelen i bok eller på cd? :rolleyes:

 

Vet ikke hvor mye det blir i frakt på den boka, kjøpte den av en her på forumet. instruksjonsboka husker jeg ikke frakta på i farta. Når det gjelder bok eller cd, så syns jeg alltid bok er best, for da er det bare å dra den med seg ut i garasjen hvis du skal skru. Litt mere tungvint å printe ut de sidene du trenger hver gang. men det er meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår