Gå til innhold

supra til 359k kr!!

Ranger emnet


blixanio

Anbefalte innlegg

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å fydda... ;-)

 

Helst ikke....blir vel 19" og en ørliten senking til sommeren regner jeg med ;-)

 

Ble foresten 225/45 og 235/45 Yokohama vinterdekk på meg i dag....det funka jo dritbra jo! ;-)

 

@lpher

Som fikk supran sin idag....og burdte vært ut å kjørt istedet...

oh...what the heck...jeg stikker å vasker bil ;-)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Å fydda... ;-)

 

Helst ikke....blir vel 19" og en ørliten senking til sommeren regner jeg med ;-)

 

Ble foresten 225/45 og 235/45 Yokohama vinterdekk på meg i dag....det funka jo dritbra jo! ;-)

 

@lpher

Som fikk supran sin idag....og burdte vært ut å kjørt istedet...

oh...what the heck...jeg stikker å vasker bil ;-)

 

Ta bilder!

 

Mange store og flotte :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Å fydda... ;-)

 

Helst ikke....blir vel 19" og en ørliten senking til sommeren regner jeg med ;-)

 

Ble foresten 225/45 og 235/45 Yokohama vinterdekk på meg i dag....det funka jo dritbra jo! ;-)

 

@lpher

Som fikk supran sin idag....og burdte vært ut å kjørt istedet...

oh...what the heck...jeg stikker å vasker bil ;-)

 

gratulerer din jævel!!!

du har drømmebilen min jo... da kan du i det minste gi meg en tur på japsetreffet vis du skal dit ;)

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.der var det bilde av bilen ja!fikk like sterke kriblinger i magen når jeg så bildene nå som da jeg så den utafor bilradion på lørdag!var jeg som bar der sammen med dama å en kompis og kjøpte Rockford anlegg.har foresten fått det montert allerede,og det funker nå sinnsykt.måtte bare teste i et par sekunder,men nå blir det ei uke med rolig innspilling!,men tilbake til topic igjen!Jeg er så misunnelig på bilen din!!ååååååååååå,jeg og vill ha supra!!he he..

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by D-1

he he.der var det bilde av bilen ja!fikk like sterke kriblinger i magen når jeg så bildene nå som da jeg så den utafor bilradion på lørdag!var jeg som bar der sammen med dama å en kompis og kjøpte Rockford anlegg.har foresten fått det montert allerede,og det funker nå sinnsykt.måtte bare teste i et par sekunder,men nå blir det ei uke med rolig innspilling!,men tilbake til topic igjen!Jeg er så misunnelig på bilen din!!ååååååååååå,jeg og vill ha supra!!he he..

 

Lol ;-)

Det bør funke bra....for det anlegget hun kjøpte er ca 100 ganger bedre enn det som står i supran akkurat nå! ;-)

 

Det blir Supra på deg...om du bestemmer deg for det....og gir det litt tid.... ;-)

 

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by blixanio

nice :)

supra er en nydelig bil.. skal ha en sånn når tiden er innen..

var det lett å finne den? eller måtte du lete en stund?

 

Lete en stund?

Du vet ikke hva 'å lete' innebærer før du har forsøkt å lete

etter en Supra mkIV som er verdt å kjøpe! ;-)

 

Om Euron foretsetter oppover, og dollaren fortsetter nedover,

vil det innen kort tid lønne seg å hente fra usa istedet....

Tross i at det må 'små justeringer' til på en usa modell ;-)

 

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbotrille

Blir nok en MKIV når jeg selger MKIII'en ja.

 

Men jeg sier bare en ting, senking, felger og en vinge.

 

Synes bilen blir altfor naken i hekken uten.

 

Tja....jeg var bestandig bombesikker på vinge jeg og....

Helt til jeg fikk se en supra 'in real life'....pipen fikk en annen lyd gitt! ;-)

 

Men ang. senking er jeg nok enig med deg....felgs også....

 

En annen ting som slår meg....jeg har ALDRI vært borti en bil som gjør seg så dårlig på bilder kontra real life som supran...

Man ser ikke helt hvor stor den egentlig er, før man ser den på ordentlig..på et bilde kan den lett minne om en celica...spesielt om det ikke er noe annet på bildet som gir det nok perspektiv ;-)

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår