Gå til innhold

supra til 359k kr!!

Ranger emnet


blixanio

Anbefalte innlegg

øøhh gutter den @lpher snakker om er ikke solgt, svart supra med aut. gir. den første supraen er med manuelt gir. den er solgt. samme selger på begge to.

 

mmm lurer på om ikke tiden er inne for å selge celica`n og tusle innom banken å låne litt mer peng, har lyst på supra jeg :D

 

den hvite var ikke så dyr da, 200k er da til å leve med. do uten turbo :(

 

hva blir forsikringa på den tro? siden jeg betaler 16.000 i året på celica`n så tør jeg nesten ikke å tenke på hva supra`n vil koste meg i forsikring.

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by ToyotaExtreme

øøhh gutter den @lpher snakker om er ikke solgt, svart supra med aut. gir. den første supraen er med manuelt gir. den er solgt. samme selger på begge to.

 

Så vidt jeg kan se så er det 3 supra's til salgs:

hvit 93 non-turbo til 80' Right Hand Drive..ikke inntollet.(norsk)

sort 95 twinturbo 450' med norske skilt på...

sort 94 twinturbo 359,- som står i tyskland klar for import...

(har sjekket opp denne bilen....også fått HQ bilder)

 

Originally posted by ToyotaExtreme

mmm lurer på om ikke tiden er inne for å selge celica`n og tusle innom banken å låne litt mer peng, har lyst på supra jeg :D

[/b]

 

Akkurat samma her..du kan få kjøpe celica'n min ;-)

 

Originally posted by ToyotaExtreme

den hvite var ikke så dyr da, 200k er da til å leve med. do uten turbo :( [/b]

 

Men...klarer du å leve med rattet på feil side? ;-)

 

Originally posted by ToyotaExtreme

hva blir forsikringa på den tro? siden jeg betaler 16.000 i året på celica`n så tør jeg nesten ikke å tenke på hva supra`n vil koste meg i forsikring. [/b]

 

Wow...16 lapper for celican?! hvor gammel er du da? ...og bonus?

 

 

@lpher

Som betaler 6 laken i året i forsikring på sin celica ;-)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

 

Skjønner ikke helt hva dere prater om....hver gang jeg sjekker

står det ihvertfall ikke SOLGT ;-)

 

Det er disse dere har kikket på?

http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=213886

http://php.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=173094

 

 

 

@lpher

 

trykk på linken jeg la ut

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by blixanio

 

trykk på linken jeg la ut

 

 

Ahhh....dritsnålt....FOR om du går inn via T-Rex...så er den

definitivt solgt....MEN om du går rett på autodb.no så

står den fremdeles til salgs! ...go figure! ;-)

 

Likeledes...den andre bilen av samme selger,

kommer ikke opp på søk hos autodb.no...kun om

du søker via T-Rex ;-)

 

 

MEN...nå har jeg snakket med selgeren av disse to bilene....

Bildene er av den til 370' ...denne står i sveits...og jeg mener

han nevnte at den var 'spoken for'....diverre....

 

Den andre er denne:

 

http://www.mobile.de/cgi-bin/search.pl?CountOff=23&DataNr=9&DisplayDetail=11111111115102877&DoSearch=1&FormCategory=0&FormColor=%2e%2e%2ebeliebig&FormDate=0&FormDurchmesser=0&FormEZ=1993%2d&FormKilometer=%2d&FormLand=%2e&FormMake=44&FormModel=supra&FormPLZ=&FormPower=%2d&FormPrice=%2d&FormSort=0&Page=0&SearchCat=bereich%3dpkw%26sprache%3d1&bereich=pkw&sprache=1&x=47&y=4

 

Men etter nærmere ettersyn ville han ikke ta inn den...

pga. 'unormal' slitasje....kanskje mere enn km.telleren viser? ;-)

 

Selgeren er 'legit' han...og skal skaffe meg en slik bil, om

han finner en som er bra nok ;-)

 

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Alpher: hadde ikke du bestillt deg en NA Supra i sommer?????

 

Næhh..ikke som jeg vet om ihvertfall.. ;-)

 

Seriously...det var i høst her at jeg begynte å lete.

La meg si det slik...veldig mye useriøse aktører ute å går hva gjelder US-import...nuff said! ;-)

 

På den annen side er det ganske få av dem også...

Men jeg har nå gjort avtale med et firma som det viser

seg min arbeidsplass har hatt en del business med....

Så det ser ut til at jeg tar det derfra....

 

Har vel også insett at jeg klarer å legge i litt til så...

enten snakker vi:

 

93-94 Twinturbo

eller

96-98 non-turbo

 

Supra blir det samma f... ;-)

 

 

@lpher

Som allerede har skaffet US-til-EU ombyggingsdeler til Supran ;-)

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

broren til ei gammel skole-venninde av dama, kjøpte seg en supra twin-turbo, han fikk den igår såvidt jeg forsto. kjører rundt moss\kambo området, han hadde gitt 370k for den... akkkurat hvilken årmodell er jeg ikke sikker på. Men han skulle nå sette bort bilen fram til sommern, så for oss som kjører mye i mosse-området kommer nok til å se mye til den utover sommeren.

Da regner jeg også med at han dukker opp på Gatebil....

 

:( jeg vil også ha supra.... må bare spare litt til og bli kvitt lånet på celican først.. lånet er ferdig i juni så da blir det vel forhåpentligvis supra til høsten\vinteren på meg også :)

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

broren til ei gammel skole-venninde av dama, kjøpte seg en supra twin-turbo, han fikk den igår såvidt jeg forsto. kjører rundt moss\kambo området, han hadde gitt 370k for den... akkkurat hvilken årmodell er jeg ikke sikker på. Men han skulle nå sette bort bilen fram til sommern, så for oss som kjører mye i mosse-området kommer nok til å se mye til den utover sommeren.

Da regner jeg også med at han dukker opp på Gatebil....

 

:( jeg vil også ha supra.... må bare spare litt til og bli kvitt lånet på celican først.. lånet er ferdig i juni så da blir det vel forhåpentligvis supra til høsten\vinteren på meg også :)

 

Høres ut som det kan være den sveitsiske twinturbon som ble solgt forran nesa på meg det ;-)

 

Sort....94/95...uten vinge....og var det automat?

Bra eksemplar ihvertfall....ifølge han som var å hentet den...

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter det jeg hørte så var det 6-trinns manuell, ikke automat.

han kjørte en 90mod celica 2.0L gti før han kjøpte denne. han sleit visst litt med å kontrollere kreftene gitt... hehehe

han hold på å smelle bilen første dagen da ræva kom som ei kule i ei rundkjøring... er jo en STOOOOOOOR overgang fra lille celica`n til "store" supra`n...

tror han måtte ut med 39.000 i året i forsikring jeg... mmmm lurer på hva supra`n kommer til å koste meg i året jeg? hvis jeg bruker tennant forsikring (som er toyotas eget fors.selskap) så kommer jeg uannsett billigere ut, enn med andre selskap... men tennant forsikrer sjeldent importbiler da, med mindre du kjenner noen som jobber der da (noe jeg heldigvis gjør) eller at det er toyota norge som har stått for importen da...

 

Har du funnet deg en supra ennå @lpher?

 

jeg regner med at det blir først utpå høsten\vinteren før jeg går til innkjøp av supra.... må bli kvitt litt lån og sånn først... når man har en liten unge så må man prioritere litt.. så jeg må ha råd til en familie bil i tillegg, så da får man holde ut et 1\2 års tid til...

Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves eller hva?

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke annbefale Tennant for mine værste fiender. Kan være du stiller litt anderledes med venner innenfor men for oss vanlig dødlige er det ett helvet. De er billige helt til det skjer noe, da forstår du hvorfor de er billige. Har ventet på utbetaling for en bil i ett år nå. :mad:Stay away!!!!!

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

etter det jeg hørte så var det 6-trinns manuell, ikke automat.

han kjørte en 90mod celica 2.0L gti før han kjøpte denne. han sleit visst litt med å kontrollere kreftene gitt... hehehe

han hold på å smelle bilen første dagen da ræva kom som ei kule i ei rundkjøring... er jo en STOOOOOOOR overgang fra lille celica`n til "store" supra`n...

måtte ut med 39.000 i året i forsikring jeg... mmmm lurer på hva supra`n kommer til å koste meg i året jeg? hvis jeg bruker tennant forsikring (som er toyotas eget fors.selskap) så kommer jeg uannsett billigere ut, enn med andre selskap... men tennant forsikrer sjeldent importbiler da, med mindre du kjenner noen som jobber der da (noe jeg heldigvis gjør) eller at det er toyota norge som har stått for importen da...

 

Tja...jeg har da Tennant jeg og...og det med en importert

celica ;-) ...fikk foresten oppgitt i overkant av 10' lappen hos

IF for 94 supra..med 60%/alarm etc./samleforsikring.

 

Hmm...virket ikke som de hadde noen forskjell på mkIII og mkIV

foresten....

 

Originally posted by ToyotaExtreme

Har du funnet deg en supra ennå @lpher?

 

Nope, driver og leter enda....og blir mer og mer frustrert over

over mye useriøse fjotthoder det er i denne bransjen! ;-)

Har en på utkikk i tyskland, samt at jeg har en som tråler

auksjoner i usa...

 

Originally posted by ToyotaExtreme

jeg regner med at det blir først utpå høsten\vinteren før jeg går til innkjøp av supra.... må bli kvitt litt lån og sånn først... når man har en liten unge så må man prioritere litt.. så jeg må ha råd til en familie bil i tillegg, så da får man holde ut et 1\2 års tid til...

Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves eller hva?

 

Riktig ;-)

Har ikke behov for baksete egentlig...not yet..ihvertfall ;-)

Så for meg var det enkelt å overbevise sambo'n om at vår

neste bil bare måtte bli en Supra ;-)

 

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lpher, jeg har en supra på hånda nå, i hamburg. en eier, full historikk, kvitteringer på alt, 100% orginal, aldri vært skada, nyoverhalte turboer, ny reg.reim i desember, targa, twin-turbo, 94mod gått i underkant av 200k, 6-trinns manuell-kasse, 335k hvis jeg tar den inn selv ferdig regga. eneste ulempen er at sier han har flere intresserte som vil ha den så han vil at jeg bestemmer meg fort, men jeg gidder ikke å forhaste meg. en kompis av stefaren min driver å importerer biler, så han skal ned å se på den iløpet av uka, så får vi se da om det blir supra på meg snart. Hvis denne ikke er værdt å kjøpe, så drøyer jeg det til neste vinter og heller sparer opp litt mer penger, så slipper jeg å låne så mye.

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår