Azzido Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 gatebil burde være så greie at de la asfalt siste biten... de burde ha noen kroner til overs nå etter overbetalte inngangsbilletter osv nå i noen år ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Som det sto lenger opp her så gidder de vel ikke det hvis de skal bygge ut. Da må de vel grave opp mesteparten uansett.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Som det sto lenger opp her så gidder de vel ikke det hvis de skal bygge ut. Da må de vel grave opp mesteparten uansett.. joda, men er ikke dette året de har tenkt å starte og bygge etter det jeg har skjønt... og har selv skrapa veien for ruudskogen crewet opp til banen noen ganger siste åra... og det er irriterans ;) vil de ha biler til å stille ut så må de legge veiene til rette for det oxo.. bare det jeg mener Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 joda, men er ikke dette året de har tenkt å starte og bygge etter det jeg har skjønt... Det kan nok stemme det. Fikk aldri med meg avgjørelsen ang. det jeg :P vil de ha biler til å stille ut så må de legge veiene til rette for det oxo.. bare det jeg mener Er 100% enig med deg her :) Hvis de vil ha folk dit så må de ordne opp også. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Kanskje hogge ned litt trær langs veien også, slik at publikum ikke trenger å labbe midt i veien. Dette som skaper mye av køene oppover. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 "Traktorvei" opp til rudskogen :D lurer på hva svensker og andre utlendinger tenker om oss nordmenn. "DE har en egen måte å gjøre ting på" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg