turbomega Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jeg selger en MOTOR.. Ikke Motor og girkasse. Da hadde jeg skrevet det.. ;) Årsmod? Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hot tips om front-spørsmålet. Calibrafronter er nesten bare plug and play..driver å reparerer en lumma gt355 fanger fra calibra til min omega 87mod.. enste jeg har funnet ut er at jeg må slipe litt av kantene, den er liiitt for smal, dette er snakk om to-tre cm på hver side for at den passer gulle godt. + at jeg må bygge litt på grillen for at det skal passe bra.. har man kjennskap til glassfiber, er det ingen problem å få dette til :) grunnen til at jeg ikke har den på nå, er at jeg har ikke giddet å jobbe med den, og har ikke råd til lakk.... Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Senator B har runde hjulbuer overalt. Er basert på omega a Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
µmega Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Senator B har runde hjulbuer overalt. Er basert på omega a Hvordan er senator B karoseri deler og understell å få på omega A? Teoretisk sett skulle d vell gå ok? Siter Life begins at 160mph.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Mye er likt med Senator B og Omega A. Men hekken er litt lengre.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 var dette en gammel tråd eller? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 ...har hatt 235km/t på den med senke sett og power filter fra kn og sportseksos fra supersprint... Wow... jeg har 16V 2.0 B GL og på den stopper KM/t telleren på 220 (tallmessig) samt den trakk ekstremt seint fra 200 -> 220KM/t. Min har ca da 136BHP og ~180Nm er det vel. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg