Loppa Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Står at det er 10 år i denne artikkelen i VG også... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251783 Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Jonus Racing Gir du deg nå alt? Tromsø væringer er jo kjent for og være veldig påståelige:D Må bare beklage så mye at jeg ikke klarer å innfri dine forventninger. Som vi alle vet er det ingenting annet enn geografi som bestemmer folks personlighet. :o Men over til noe mere seriøst; det ser ut til at Jonus og de opplysningene han fikk hos tollkontoret i Fredrikstad er riktige: VG.No Fortsettelse av offtopic: Jonus, du er RÅÅÅ! Jeg digger ditt arbeide og resultatene du har fått med Type85-sedanen din! EDIT: Loppa var sekundet før meg. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Må bare beklage så mye at jeg ikke klarer å innfri dine forventninger. Som vi alle vet er det ingenting annet enn geografi som bestemmer folks personlighet. :o Men over til noe mere seriøst; det ser ut til at Jonus og de opplysningene han fikk hos tollkontoret i Fredrikstad er riktige: VG.No Fortsettelse av offtopic: Jonus, du er RÅÅÅ! Jeg digger ditt arbeide og resultatene du har fått med Type85-sedanen din! EDIT: Loppa var sekundet før meg. Sånn ja. Nå vil jeg bare selge bilen min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Har du bilder av bilen da? Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Yatsy Har du bilder av bilen da? Skal prøve og få lagt ut bilder til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Flott!! :D Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Skal prøve og få lagt ut bilder til helgen. Er bilen fortsatt til salgs? Fikk du tatt noen bilder den helgen, eller ble det bare øl og damer? :D Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg