S-2000 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Tja, tenkte kanskje det var på tide å slenge inn litt info om prosjektet mitt, og dele litt bilder osv... Legger ut litt generell info til å begynne med, så kommer det mer info etterhvert... Litt mer om historien bak bilen osv... In the meantime, mer informasjon finnes på http://www.lomme.no Først litt specs på hvordan bilen er den dag idag.... '95 Honda CRX del Sol VTi Engine/Performance B16A2 DOHC VTEC Supersprint Exhaust Cold Air Intake Brembo Ventilated Discs Styling ’Canary Yellow’ paint - DITEC treated Styling kit from BH Motorsport [Polyurethane] Wings West Commando wing [Polyurethane] Clear-styling (Blinkers, Tails) Momo Tornado steering wheel Ractive short-shifter and gear knob Foliatec handbrake ITR black/red leather handbrake & gear boot Indiglow Gauges in MP/H Tires/Rims 17” Kosei Racing TS (6,1kg weight; Titan) 205/40/17 - Falken FK-451 Stereo Pioneer 5600MP CD/MP3 head-unit Pioneer Amplifier + Dynabel Amplifier Soundstream VG6 speakers Alpine 12” subwoofer Planer vinter 2004-> Planene fremover er noe diffuse, men det er kun fokusering på evt. tuning og diverse interiørløsninger fremover, ettersom stylingmessig er jeg fornøyd... Målet var å ha en clean bil med et småaggressivt utseendet, samtidig som jeg unngår denne "snart ganske oppbrukte" Veilside/SuperSizeme styling valget som det virker omtrent hver eneste japse blir utstyrt med per 2004. Originalt var planen om å bruke bilen både sommer og vinter, men grunnet bl.a. hellakkering og til dels dyre oppgraderinger har jeg anskaffet vinterbil, og den slapp unna vinteren 2003, og den vil også slippe unna vinterne fremover! Hvis jobbsituasjonen ordner seg blir det etter all forventning trolig turbokonverting, men det er fullt mulig at jeg venter med å pøse på med hester til neste bil ettersom del Sol'en er nå en perfekt kompromiss mellom en genial gatebil, øyefanger og en bil som ikke har hatt noe problem i det hele tatt siden kjøpet (Mai 2003). *bankibordet* Eneste har vært service og oppgraderte deler... Så over på kanskje det visuelle... Noen bilder av bilen i tilstand jeg kjøpte den, og noen nyere bilder... Og til sist... WALLPAPER 2004 Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 fin bil.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by jallis fin bil.... Fin fyr som har bilen også, trist at han ikke er BMW eier ;) Men fra spøk til revolver, det var jaggu på tide du fikk i gang en prosjekt tråd om sleda di, Eric. Neste på planen nå er alu-vinge, gule neon og 4 toms potte? ;) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Ja, Espen, selvfølgelig er drømmen aluvinge, 5" eksospotte fra Torshov og ikke gule, men faktisk lilla neonlys.... Pluss, jeg ønsker å klistre masse HKS, Eibach og andre dekaler på bilen slik at jeg får økte "streetcreds" eller no... Men ja, fra spøk til alvor, det var sannelig på tide, og jeg satser på jeg skal få lagt ut litt mer organiserte bilder osv. fremover ettersom bildene er litt "hulter til bulter"... Men som sagt, planen kan du lese om ovenfor... Oppdaterer så mye jeg kan i første post slik at det er lettere å holde seg oppdatert for de som er interesserte... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Halla! Jævlig fett det siste bildet.. Skal du ha bremselyset eller? Snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hey Syrre! Takk, er ei venninne som knipsa det... Knows her stuff... Anyways, har vært på Gran Canaria siste uka++ så har ikke fått tid til å get back to you ang. bremselyset... Ja, må få dratt meg innover en dag... :) I'll be in touch, buddy... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Dette er selvfølgelig smak og behag, men jeg hater merker på bilen, inklusive Honda merket foran, så det ville jeg fjernet... Ellers en tøff bil må jeg si! Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Når kommer vektreduksjon og turbokit? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Din kjære er vakker som alltid, Eric. Nå funka jo til og med alle bildene ;) Og fremtiden er spennende, er den ikke? *gay highfive* Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Når kommer vektreduksjon og turbokit? Vi får vente å se, ettersom det må tas etterhvert som pengene kommer inn på konto... As far as weight reduction goes, så begynner jeg med å fjerne subwoofer (som er 25kg mindre allerede der) og siste jeg sjekket er jeg med bodykit og 17" felgene der jeg skal være iflg. fabrikk. 1100kg... Mao, de lette Kosei felgene veier ikke mer enn 14" standardløsningene iflg. Vegvesenets vekt her i Larvik... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by mabbutt Din kjære er vakker som alltid, Eric. Nå funka jo til og med alle bildene ;) Og fremtiden er spennende, er den ikke? *gay highfive* Godt å høre kjerra fortsatt er godkjent... høhø... Vet ikke hva det er med PC'en din og lesing av bildene fra hjemmesida mi... Den første som svarte i tråden må jo ha sett bildene, og det var før jeg redigerte med nye bilder... So how's the money situation shaping up? Leather-interior equipped pimpmobile ready for import soon? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Fin bil! Har du vurdert gult sentrum eller gul kant på felgene? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg