Gå til innhold

GTR 2002 (EAs F1-2002 mod)

Ranger emnet


mahelgel

Anbefalte innlegg

Har dere som har F1-2002 testet denne mod'en?

 

Man kjører da GT biler (viper, ferrari, lister, 911) på F1 banene + 4-5 nye baner... Bilene har fått ny "fysikk" og oppfører seg helt anderledes enn F1 bilene.

 

For mere info, sjekk dette forumet: http://www.simmods.com/forums/index.php?act=SF&f=27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har endelig fått lastet ned GT Racing 2002 (Over 250 MB tar litt tid med isdn gitt :)), og har ikke spilt noe annet siden jeg lastet den ned :)

 

Om du har F1 2002 burde du laste den ned, og om du ikke har det, så er det verdt å skaffe seg det bare for å spille GTR 2002.

 

Vet ikke hvordan det går å spille uten ratt og pedaler da, men med ratt og pedaler og alle hjelpemidler (traction control osv) avslått er det kjempegøy :D

 

Masse screenshots finner du her

2001 Alfa Romeo 156 Selespeed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ghostride

Har endelig fått lastet ned GT Racing 2002 (Over 250 MB tar litt tid med isdn gitt :)), og har ikke spilt noe annet siden jeg lastet den ned :)

 

Om du har F1 2002 burde du laste den ned, og om du ikke har det, så er det verdt å skaffe seg det bare for å spille GTR 2002.

 

Vet ikke hvordan det går å spille uten ratt og pedaler da, men med ratt og pedaler og alle hjelpemidler (traction control osv) avslått er det kjempegøy :D

 

Masse screenshots finner du her

 

Greit jeg er overbevist og fyrer opp Kazaa nå... :D

 

Er F1 2002, GTR 2002 og GT Racing 2002 tre forskjellige spill, eller forskjellige addon-packs til ett spill? Eller hva..? alacocaina

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

 

Greit jeg er overbevist og fyrer opp Kazaa nå... :D

 

Er F1 2002, GTR 2002 og GT Racing 2002 tre forskjellige spill, eller forskjellige addon-packs til ett spill? Eller hva..? alacocaina

 

F1-2002 er spillet du må ha. Etter å ha kjøpt/"skaffet" det, så kan du hente ned MODen som heter GTR 2002 (dvs GT Racing 2002 er samme sak). Hvor du kan hente ned mod'en finner du i min første post. Der er det link til ett Forum, hvor du ev. kan få hjelp til installering og problemer som måtte oppstå...

 

Det er også en annen meget interesant MOD til F1-2002, nemmlig en M3 mod, hvor du kjører BMW M3. Så det var laget en thread om det tidligere, så det er bare til å søke i dette forumet for mere info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår