Gå til innhold

Prøvekjørte s14 idag men...


Arnie

Anbefalte innlegg

Prøvekjørte som sagt en 200 sx s14 idag,etter å ha kjørt den litt ,stopper jeg å tar opp panseret.Det som bekymrer meg er at motoren høres ut som en gammal diesel.Kjører videre å drar den ut på andre å et godt stykke på tredje giret å turboen drar fint fra 2500 å opp til litt over 6000. NYDELIG følelse ,blei helt frelst jeg makan til kul bil. Etter endt prøvetur tar jeg på nytt opp panseret men da er lyden borte. Selger forklarer at den klakke/diesel lyden er der helt til jeg har fått kjørt den god å varm.

Stemmer dette ,flere som har sånn lyd i motoren sin?? Men jeg blei solgt på stedet . Så blir nok en Sx etterhvert. (selge min bil osv)

Takker på forhånd for alle svar!!

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arnie

Prøvekjørte som sagt en 200 sx s14 idag,etter å ha kjørt den litt ,stopper jeg å tar opp panseret.Det som bekymrer meg er at motoren høres ut som en gammal diesel.Kjører videre å drar den ut på andre å et godt stykke på tredje giret å turboen drar fint fra 2500 å opp til litt over 6000. NYDELIG følelse ,blei helt frelst jeg makan til kul bil. Etter endt prøvetur tar jeg på nytt opp panseret men da er lyden borte. Selger forklarer at den klakke/diesel lyden er der helt til jeg har fått kjørt den god å varm.

Stemmer dette ,flere som har sånn lyd i motoren sin?? Men jeg blei solgt på stedet . Så blir nok en Sx etterhvert. (selge min bil osv)

Takker på forhånd for alle svar!!

 

det er veldig spesiel lyd i motoren på dem ja. så de lydene du beskriver er vel egentlig ikke noe skummelt. det er bare sånn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s14 er en rå bil ja! hadde jeg hadd penger hadde jeg kjøpt det tror jeg! men er en livsfarlig bakende på de...de gir så helvetes kontraer at det er helt vilt! satt på hos en kompis..har 250-270 hk vil jeg tro uten at det hadde å si for etter at gassen ble sluppet kom det 4 kontraer så vi måtte brukte absolutt hele bredden på e6 for å få den inn igjen.. helt sinnsyk lekebil!!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår