Gå til innhold

Bil treff i Tromsø?

Ranger emnet


Carlos

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi har drevet på en stund for å få starta en bilklubb da, men har hatt lite tid til å holde på med sånt!

uansett, treff hadde vært dritkult! Regner med vi er en god del folk fra dalen som er med :D

96' Audi A6 2,5TDI Quattro

05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil)

ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil)

ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v

ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil)

ex 89' Corrado G60

ex 85' Toyota Carina II combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel er jo en del biltreff i tromsø allerede, autovis med veteranbilene sine og diverse amcarklubber. Og ellers så er det vel kanskje ikke så mange som er interessert i å se en hau med standardbiler i en gymsal.

 

Folk vil jo helst se ting som er litt spesielt, og det som da vel er interessant for oss er vel biler med (pen) styling og/eller stor/pen stereo eller bare generelt spesielle biler (sportsbilene som går her i byen)

 

Da er vel spørsmålet, får man samlet nok biler av denne typen i tromsø til å få i hop en utstilling av en størrelse som kanskje andre enn de som kjørte bilene dit er interessert i å komme å se på?

 

Men når man ser bort i fra det så er det jo ellers en god ide å bare ha en klubb med møter eller treff regelmessig for de som har lyst å møtes å prate bil/dele erfaringer om bygging o.l.

Audi A6, 2.4 1998

Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992

x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980

”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, poenge er bare å få startet i det små, så får de som vil komme. Om Amcar guttan og vets folket vil komme er opp til dem. Jeg tenkte i første omgang å bare treffes å få i gang noe. Ikke akkurat noe show i noen hall, men møtes på en parkerings plass eller noe.

Audi S3 2001

xAudi A3

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Romhelten

Da er vel spørsmålet, får man samlet nok biler av denne typen i tromsø til å få i hop en utstilling av en størrelse som kanskje andre enn de som kjørte bilene dit er interessert i å komme å se på?

 

Du har nok misforstått dette totalt. Hensikten til trådstarter var vel neppe å trekke en gjeng med tilskuere/fotgjengere som kunne komme for å titte på bilene.... :rolleyes:

 

Tanken er vel å samles som gruppe slik at de med felles interesse kan bli kjent, preike, titte, samles om noe, osv.

 

Foreslår at du titter på den delen av forumet merket "happenings", og leser en 40-50 tråder der om streetmeets o.l., slik at du får et inntrykk av hva det er vanlig å gjøre på slike sammenkomster.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. når man ska prøve å få til noe slikt så må man bynne i det små... Man må ikke ta av heilt me å prate om innedørs treff nu.. med tiden kan det være mulig..

 

Det med streetmeet er jo att ALLE ska kunne møtes en plass og skryte og lyge. Å vise bilen demmes. Og som dere sikkert har sett fra streetmeet sør/øst-på så møtes alle di som liker bil. det har ikke noe å si om du har lada heller Toyota Supra.. alle ska være vellkommen å ta en prat og få nye bekjennte...

 

Di som vil møte opp har jo en ting til felles.. nemlig BIL.. og det er det som ska være pointe..

 

ang amcar osv. så syns eg her som jeg sa i sta, att alle ska være velkommen..

 

Mitt ønske er å få ett STORT bilmiljø i tromsø, samme fan ka du kjøre.

Den jeg har nu:
2009 Mazda 6 sport 2,2d

Biler som jeg har hatt:,

98 mod, Bmw 520i 24v
94/95, Mazda 626 16v
82 mod, Vw Passat

Without evil, there would be no good

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså det e så masse loding her i byen at det må være mulig og få til noe:D

Og starte noe som ligner amcar klubbene kan være vanskelig, det her blir jo ikke noe bestemt merke, e kansje bedre og samles og ha noe og finne på en og drive og daffe rundt og kjede vette av seg.. æ foreslår go-cart, eller bare en sån samling et sted f.eks håpet må jo være en glimrende plass og ha noe slikt ! tenker da kjøpe senter områdene.:cool:

Toyota guru jah.. why not :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår