ealoken Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Altså, her er en artig sak http://www.thermaltake.com/accessories/a1994circlefire/circlefire.htm#logoInfo Faen så fett det hadde vært med en slik en.. lett å kople også. Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 det var denne jeg mente Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 hmmm.. hva er prisen for noe sånt da? Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Hehe, hva med denne da? garantert blikkfang http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIPB80 Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Andreas, jeg har vært i kontakt med Gemsound ang de som sitterpå PA 5500 en, jeg kan få bestilt bare de VU meterene fra de. Får snart svar ang prisen, skal jeg evt bestille opp for deg også? Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 skal ta å høre med dem og pris selv jeg siden jeg er importør av Gemsound til norge:D eneste jeg må finne ut er om det har noe å si om de er 220V. (vet ikke om spenninga inni er lavere) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by ALJ_GSi skal ta å høre med dem og pris selv jeg siden jeg er importør av Gemsound til norge:D eneste jeg må finne ut er om det har noe å si om de er 220V. (vet ikke om spenninga inni er lavere) Altså, jeg fikk en mail fra en som heter Jan Tore, han sa at han driver med GemSound import og vidresalg, jeg kom i kontakt med han via GemSound US, (sendte mail), altså vi mekke bare en liten krets for at de skal fungere, ekke no stress. Jeg kommer innom SP en dag til uka. Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 JEG FANT,JEG FANT!! http://psdata.no/prodsearch.asp?it=108496&urlAction=details# De har den inne!! Den fra Thermaltake. 477 kr, men venter ivrig i spenning på hva Gemsound VU meterene vil koste.. Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 får vel kjøpe en sånn en til den nye pcen min da. står ikke at dem har den på lager da. står ubekrefta. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Gå inn på denne linken Her gå på interfire og tilbehør! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by hc_TK Gå inn på denne linken Her gå på interfire og tilbehør! Ka DÆÆÆVEN!! Den VA FEIT!! Sånn ska Æ ha! Eriik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg