Gå til innhold

Min Rallye G60

Ranger emnet


rallyeraider

Anbefalte innlegg

bilen skal få ny lakk i helgen nå som kommer, og montere nye hjulene.kommer nye bilder da.

hmm,tja her brukt en del penger på motoren.

17k turbo kit + en ca 10k i div andre deler.

motoren min gikk jo til H.... så planlegger en ny turbomotor,nå kjører jeg en org g60 motor i den.

vw golf rallye turbo.Solgt http://www.home.no/rallyeraider

Lakkering. send pm

95 escort cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til alle dere som kjører med G-lader..... Kast den i bosset og kjøp turbo.:thumb Er som natt og dag når det gjelder effekt. Gamle laderen til Rallye ladet 1.3-1.4 bar og turboen ladet nå 1.1 og det føles som du får dobbel effekt med turbo. :iconsm

 

<------ Eg har turbo på mopeden.

64 1500S Notchback

71 Manta S

74 Harley Davidson XLCH

80 Vespa Bravo

89 Mazda RX7 Turbo2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for g-laderen e jo så sinnsykt effektive. I g40 min va der ikke no serli ladetrykk før 2500. men uanz koti ann begynne å bygga trykk e jo alt itte turbo. fins jo turboer som snurrer opp fortere enn g laderen klarer og lade trykk. forhistorisk med at kompressor virker bedre enn turbo. og nå i tilleg en turbo er mye mer holdbar så blir jo regnestykket enkelt. turbo kittet koster jo ca det samme som en råtass porting og første øverhaling etter denne. Men eg vett jo at disse g-lader freaks meine kompressoren er det beste uanz, å når i tilleg Polo Classic tjene merr penga på at folk kjøre med lader så han kan øvehala så sette eg ? med koffår han ska bryda inn i alle tråder og driva g-lader propaganda. Skriveleif å at eg skrive på dialekt kan du bare ha for dg sjøl.

 

Vill du ha mye dreimoment på lave turtall så kjøbe du ein diesel. :driving

64 1500S Notchback

71 Manta S

74 Harley Davidson XLCH

80 Vespa Bravo

89 Mazda RX7 Turbo2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå sier vel ikke jeg at det alltid er bedre med G-lader, men ofte til vanlig daglig bruk, skal du ha mye effekt er selvsagt turbo mye bedre. G-laderen er ganske effektiv, er bare Lysholm som er mer effektiv, Eaton er ikke så effektiv, men dog mer holdbar.

 

Har ikke noe i mot at folk kjøper turbo jeg. Hvis du tror det er mye penger i g-laderoverhalinger må du tro om igjen, er mye mer penger i å selge ;)

så egentlig tjener jeg vel mest penger at folk kjøper turbo, men nok OT fra meg

 

G-lader og turbo hadde jo vært moro, a la Golf GT/TSI. Da spooler jo turboen opp fortere også:race

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ala Hillmersson mantan ja. Eg kjøre me turbo nå og eg har fullt ladetrykk på 2400-2500 vist eg kjøre et gir med litt belastning, nå e jo dette på ein wankel med twinspool turbo så blir litt feil og sammenligna. Men turbo fremfor porting av g-lader e eg 100% sikker på at folk blir fornøyd med. Du porte jo isje ein g-lader for og ligga å putra på 2000 omdr eller å trekka ein hengar. vill tippa 90% av di med lader kjører høye turtall.

64 1500S Notchback

71 Manta S

74 Harley Davidson XLCH

80 Vespa Bravo

89 Mazda RX7 Turbo2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår