stigare Skrevet Desember 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Da ser jeg egentlig ingen grunn til å skifte til de nye lyktene ENDA! :D Men ja selvsagt skal de byttes ut med de nye etterhvert... TAKK for svar!! Nå er jeg blitt mye klokere!! S4 fronten kommer denne uka! Legger ut bilder med før og etter bilde etterhvert.. (selvom alle sikkert har sett en A4 med S4 front før men... :rolleyes: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by Loppa S4 2,7 kom i 98 ;) Og finnes med de gamle også. Dette bildet er av en 99 S4, og viser de gamle lyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Nolimit: Skaff deg Xenonlykter fra tyskland, davel.. der får du de kastet etter deg.. (nesten) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by LupoB0Y Nolimit: Skaff deg Xenonlykter fra tyskland, davel.. der får du de kastet etter deg.. (nesten) hehe..ja jeg skal gjøre det! Sendte nettopp en forespørsel til Flissundet nå. Høre hva slags priser de får på disse lyktene. De skal byttes ut uansett, men da er det mindre hast siden jeg ikke MÅ ha dem for å få på S4 front. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by Delta Dette bildet er av en 99 S4, og viser de gamle lyktene. Det der er da de "nye" lyktene... Alle S4 (98->) har de "nye" lyktene med sideblinker og linselykt i ett... Og til Nolimit du må ikke ha de nye lyktene men det ser endel bedre ut med de.... byttet de selv på min A4TQ er noen timers jobb (må kutte i forskjermen) men absolutt verdt det... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by Loppa S4 2,7 kom i 98 ;) Og finnes med de gamle også. nei.... S4 2,7 var først uten med de "nye" lyktene deretter kom de på "facelift" utgaven av A4 sammen med bla andre dørhåndtak,interiør,linsetåkelys i fanger og avlange sideblinkers Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by nitewlkr nei.... S4 2,7 var først uten med de "nye" lyktene deretter kom de på "facelift" utgaven av A4 sammen med bla andre dørhåndtak,interiør,linsetåkelys i fanger og avlange sideblinkers SORRY for Norgesrekord i store bilder, men har ikke noe photoverktøy på jobben.......... dessuten er de bare linket opp fra VACN sidene og må nesten være store for at man skal se detaljene...... ;) Så du mener at S4 kom med de nye lyktene allerede fra starten ? Se på dette bildet av Frisak sin gamle bil. En -98 modell (en av de første i Norge) Den har riktignok Xenonlys... SÅ ser du på dette bildet: Der har Frisak sin igjen og en gul en uten Xenon og gamle lyktene Er du fortsatt sikker lille venn :D lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg