bmw-styling Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Er det noen som kjenner han med den hvite Nissan Primera'n med store Primera-dekaler, streamer, tonede ruter og brummende eksos (den må ha vært montert nylig) som er fra Minnesund(?) og som jobber(?) i Hamar? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Er det den med sunny gti-r panser/scoop sak? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by CrZy_T Er det den med sunny gti-r panser/scoop sak? Ikke som jeg har lagt merke til... Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by CrZy_T Er det den med sunny gti-r panser/scoop sak? I dag morges møtte jeg bilen igjen på E6, og ja det er et Nissan Sunny GTI-R scoop på panseret. Kjenner du han? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
satch Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 jeg kjenner han..Det er en primera med gti-r motor. Litt i underkant av 300hk i den såvidt jeg vet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 300hk? Kjørte bak/forran og ved siden av den for noen uker siden, kan ikke si den gikk så veldig fælt.. Men er jo veldig godt mulig at han ikke ga alt. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 300? Jeg får prøve å race han neste gang, så får vi se hva som er sant. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Andre heter han. Bor i hamar traktene. Det er riktig at han har en sunny gtir motor men om det er 300 hk tviler jeg på. Skal ringe han senere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg