HolkestadRacing Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hei Jeg har en a4 turbo quattro(fjørbeinbak),jeg lurte på hvilket ET som er mest gunstig,jeg skal senke mye,uten for mye valsing felgene er brock b1 8,5x17. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 ..det som er mest gunstig er at du bytter alt i forstillinga :( Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 brock B1 blir bare levert med et 35 eller 13.. ved 35 i et er det ingen kant på felgene.... kjedelig så du må nokk ha et 13 og da stikker de veldig langt ut og vil mest sanynlig ta borti bremse calpterene fremme.. snakker av erfaring:D :D men dette var jo på vr6. ville sjekket med en felg for jeg kjøpte i vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by HolkestadRacing Hei Jeg har en a4 turbo quattro(fjørbeinbak),jeg lurte på hvilket ET som er mest gunstig,jeg skal senke mye,uten for mye valsing felgene er brock b1 8,5x17. 17" hjul med høy ET kommer til å bli skikkelig "halvkult" på bilen din for å si det sånn. Mitt råd er da å gå opp til 8,5x18 eller 8,5x19" med ET 40 (med Falken FK451 225/40 18 eller 235/35 19, så får du tøff bil uten subbing... ;) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 kan jo bli stilig om du får på de felgene og går ned på profilen 215 40 17 eller noe.. blir ekstra plass og bilen blir mye laver.. men da må jo det senkes der etter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 har justerbart så skal skruest så langt det går. men spørst om felgene går på bak, har jo fjørbein bak som er litt i veien Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg