TypeC Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Div golf 2 deler selges. `88 dører (den ene har noen rust hull i bånn, den andre er fin9 blå. rundt 300kr/stk selgest helst samlet. Så og si rustfri bakluke til Golf 2 (hvit) 400kr/bud 2 lykters grill med emblem (grill og lykter) GI BUD! Orginale baklykter Golf 2 Div interiør deler Sikringsbokser osv. Spør!! Ting sendes helst ikke med posten, men kan kan selges rundt på østlandet (oslo/akershus/oppland) Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Sitat Originally posted by TypeC Div golf 2 deler selges. `88 dører (den ene har noen rust hull i bånn, den andre er fin9 blå. GI BUD! Så og si rustfri bakluke til Golf 2 (hvit) GI BUD! 2 lykters grill med emblem (grill og lykter) GI BUD! Orginale baklykter Golf 2 Div interiør deler Sikringsbokser osv. Spør!! Ting sendes helst ikke med posten, men kan kan selges rundt på østlandet (oslo/akershus/oppland) Har du noen bilder av dørene? Ca pris kunne du tenkt deg? Mvh Lene Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 har desverre ikke bilder av dørene, dørene er en kompis sine, jeg selger de for han. Venstre døra er betydelig angrepet av rust nederst. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Hva mener du med "helst ikke med posten"??? Jeg trenger en hjulspindel..... VELDIG! Komplett med hjullager og nav. Venstre side foran. Lett å demontere! 5 bolter og litt banking bare! Byr 200,- + frakt selvfølgelig! Og da kan du til og med sende det i oppkrav slik at jeg ikke får ut pakken før du har pengene..... Hva sier du til det?? Jeg MÅ ha en hjulspindel! mvh Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Har du stoler, helst med høydejustering på fører stol? Eller eventuelt bare understell til stoler? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Hva har du selv satt som minstepris for den 2 lykters grillen din? *hate "gi bud"* Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Sitat Originally posted by nonameice Har du stoler, helst med høydejustering på fører stol? Eller eventuelt bare understell til stoler? Pris? har desverre ikke stoler med høydejustering Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Sitat Originally posted by K-JetronicGTi Hva mener du med "helst ikke med posten"??? Jeg trenger en hjulspindel..... VELDIG! Komplett med hjullager og nav. Venstre side foran. Lett å demontere! 5 bolter og litt banking bare! Byr 200,- + frakt selvfølgelig! Og da kan du til og med sende det i oppkrav slik at jeg ikke får ut pakken før du har pengene..... Hva sier du til det?? Jeg MÅ ha en hjulspindel! mvh har ikke hjulspindel tilsalgs Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Sitat Originally posted by spruCe Hva har du selv satt som minstepris for den 2 lykters grillen din? *hate "gi bud"* trenger du bare grillen? eller grillen med lykter? minstepris for grill 100kr - 300kr med lykter Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Lykter har jeg.. Dermed tolker jeg din minstepris til at jeg kan få den for 100kr? :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg