ecko Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Vånkna har en morgen, Kaldt å jævli. ute var det glatt. jeg tenkte bare. hmmmm. Nå kan jo jeg snart drifte litt:D Kanskje snø og is kommer snart? Gleder meg til vintern jeg:D *ligge bredt i vinter* Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Og hvordan resonerte du deg frem til den glimrende topic'en utfra den teksten du skrev ? Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Kanskje ligge bredt med feilhjulstrekk? Det gleder ihvertfall jeg meg til :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 ja .. ska ble spennane og se på deg der du brekke ann heila nåttå sunnygti2.0 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Jupp, trenger snø for å ligge bredt jeg:D Ingen av bilene jeg har/har hatt trekker i riktig ende Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 og det er nnå så vel. for DU med rwd kommer til å drepe noen i vinter... eller bare gjøre staten konkurs på atuvern rally. :) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Trenger da sannelig ikke snø for å slenge ut fwd... Bare litt fuktighet og litt mer fart.... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 ....eller du kan prøve å ta av deg skoene mens du kjører slik en kamerat av meg gjorde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg