Nissanmicra Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Ringte til den lokale huggern og hørte på motor. Vil bytte til 1,8 da min 1,6 begynner å bli litt skrall. De skulle ha 3000 +moms for en 1,8 som har gått 133 000km. Riktig pris? For dyrt? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 dyrt synes nå jeg, selvom den kanskje har gått lite.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Hei Steffen! Du, gi 2000 for motoren du, siden din skal byttes inn. Mer er den ikke verdt. Mulig huggern er veldig overpriset og gjerrig, men stå på ditt så skal du se at du får den for den prisen du vil. har du fått pakken fra meg enda?? Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by stf1 Ringte til den lokale huggern og hørte på motor. Vil bytte til 1,8 da min 1,6 begynner å bli litt skrall. De skulle ha 3000 +moms for en 1,8 som har gått 133 000km. Riktig pris? For dyrt? Må da gå an å få kjøpt uten moms og kvittering? :D Betalte 2000 for min 1,8 komplett med tennongsmodul å sånn.. Den hadde gått 160.000.. Forgassermotorer er det veldig mange av.. Bare søk så finner du sikkert.. Solgte nettop en 1,8 monojet motor for 1500 kr.. Du får motor for alt fra 500 kr og oppover... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Takk for svar. Synes det virka litt dyrt ja, men skal høre om de kan fire på krava... Har ikke fått pakken enda Terje. Håper den dukker opp imårra! Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Jeg stikker innom postkontoret imorgen å får tak i sporings-kode på pakka, slik at du kan søke etter den å se hvor langt den er kommet. Den er sendt iværtfall:) Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by stf1 Ringte til den lokale huggern og hørte på motor. Vil bytte til 1,8 da min 1,6 begynner å bli litt skrall. De skulle ha 3000 +moms for en 1,8 som har gått 133 000km. Riktig pris? For dyrt? Jeg hørte også på en slik motor for lenge siden, mener det var ca 3000 pluss moms da også... men ble til at jeg beholdt den gamle motoren, for er jo ikke noe garanti for at den nye motoren er bedre enn den man har fra før av Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Gjør det du Terje... men om du sendte den på torsdag regner jeg med at den er her i morra! Håper det iallefall så jeg får begynne å montere den... hva er sjansen for at det ligger opp strøm til ekstralysa når det ikke har stått i orginalt. Hender at det ligger ledinger til ting selv om det ikke er montert... Evt. hvordan bør jeg koble dette? Er det greit å "stjele" strøm fra hovedlysa? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Ja men det hørtes bra ut for da slipper jeg å knote så mye med det... men er det gjort slik originalt? Egentlig skal vel ekstralysa ha eget ledningsnett over egen sikring? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Ja men da så... Tenkte på noe annet her; det hadde vært kult med park i ekstralysa! Ulovlig, men stilig. Måtte i så fall ha hatt egen bryter på disse i tilfelle at onkel blå kommer rullende. Det tror jeg at jeg må ordne. Gleder meg allerede:) God idé/dårlig idé? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg