EmmaNorway Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Sessongen 2004 er nå over, og vi ser frem imot det nye året som kommer. Hvis det er noen der ute som kan tenke seg å få info på mail i fra oss, så send en mail til pamelding@emmaweb.no, slik at vi kan få registrert dere i vår mail server. Ønsker alle en trivelig bilstereovinter, og håper flere av dere får oppleve en bilstereokonkuranse på nært hold til neste år. Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by EmmaNorway Sessongen 2004 er nå over, og vi ser frem imot det nye året som kommer. Hvis det er noen der ute som kan tenke seg å få info på mail i fra oss, så send en mail til pamelding@emmaweb.no, slik at vi kan få registrert dere i vår mail server. Ønsker alle en trivelig bilstereovinter, og håper flere av dere får oppleve en bilstereokonkuranse på nært hold til neste år. Gleder meg som en unge allerede. Håper vinteren går fort. For endelig skal vi få med biler med utstyr fra oss også. Kanskje det dukker opp et lite "hemmelig" prosjekt fra firmaet også i Ekspert klassen. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Ett ?? Hmmm.... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Ett ?? Hmmm.... Jepp, blir nok ikke mer enn ett prosjekt bygget av MT til neste år, kanskje to. Kommer sannsynligvis ikke igang med mitt eget gromprosjekt før sent 2005, forhåpentligvis ferdig 2006. Blir så innihampen med ombygginger, og ting som må bygges fra grunnen av, bl.a kabler. Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Aha.. leste det som at det ville være 1 bil med MT utstyr i expert klassene til neste år jeg.... For jeg skulle tro at det kommer mer enn en expert bil med MT utstyr i 2005 sesongen. ;) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Soundstream Arosa Aha.. leste det som at det ville være 1 bil med MT utstyr i expert klassene til neste år jeg.... For jeg skulle tro at det kommer mer enn en expert bil med MT utstyr i 2005 sesongen. ;) Kremt... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by RiZLa Kremt... ;) *Hoste*............heyyou Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 hva menes med MT utstyr? Originally posted by Soundstream Arosa Aha.. leste det som at det ville være 1 bil med MT utstyr i expert klassene til neste år jeg.... For jeg skulle tro at det kommer mer enn en expert bil med MT utstyr i 2005 sesongen. ;) Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by Knusern hva menes med MT utstyr? MT er Musical Transparency, og derfor blir MT utstyr, utstyr fra oss. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg