Gå til innhold

Årsprøvekjennemerker

Ranger emnet


ha|||on

Anbefalte innlegg

20-30k??? hehehe.. har et sett liggende i skuffen jeg og de er dine for 15! løp og kjøp..

Du må ha et firma med org.nr, søke politiet om skraphandler bevilgning, når du har fått den må du søke biltilsynet om årsprøvekjennemerker, de koster en årsavgift (2250?) og en tusing(800) i tillegg mener jeg å huske. forsikring med full kasko betaler jeg 6500,- for.

såå.. kom med 20-30 pr sett og jeg skal raskt og enkelt bli en rik mann:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takker! :)

 

Kan dette firmaet være et hvilket som helst firma, eller må det ha et forretningsområde som har med bil å gjøre?

 

Gjelder kaskoforsikringen uansett hvilken bil du hekter skiltene på?

 

Vil jeg kunne få en kaskoforsikring til samme pris som deg (19 år, ikke tidligere hatt forsikring, har alt på foreldre)?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

det er ikke noen restriksoner på utollede biler.

 

Da er det vel jeg som har misforstått noe... mulig det var momsen som ikke var betalt i det tilfellet jeg nevner. Er denne bilen det er snakk om btw...

 

http://www.automuseum.no/album_cat.php?cat_id=2

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Finepix

Men ved leige av vanlig prøveskilt blir man jo spurt om reg.nummer... hva svarer man om bilen er ufortollet import??

 

Vi snakker, som topic antyder, om årsprøvekjennemerker her, og det er litt annerledes. Sånne i metall, som importører og forhandlere har.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår