Gå til innhold

streetmeet på ingerstrand den 30.10!

Ranger emnet


solrud

Anbefalte innlegg

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

buhu, alle sier jeg er rasist.. musling er ikke muslim er det vel? Nå søla jeg brunkrem på den rosa skjorta mi. HVAFFAEN!

 

Rdl; du er saklig. Du hater oss fordi vi har penger? Eller hva?

Kansje jeg er overlegen, veit ikke. Eneste jeg vet er att jeg IKKE HENGER MED DERE LAVMÅL BØNDER!!! Hvem er det som prater om pris på bil? DEG, fordi du har lite penger må du få fram att den kosta 180+, for det er jo masse penger for en sliten gutt som deg, eller?

 

Åssen går pickupen din da hillbilly? ahahahhaha

 

Noen snakka om no søkmål eller no sånt så fort det skjedde no med "oss"..

Såklart blir det advokat og full pakke. Svir kansje å bli slått i balla, Men det svir mer å bli slått på lommeboka, men gud så morsomt det er å se noen med dårlig råd lirke ut ett par morkene tusenlapper fra lommeboka som de ikke har lyst til..

 

"snufs, der gikk penga jeg skulle hatt til lånet mitt, snufs" hihi

 

klem pinky

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

buhu, alle sier jeg er rasist.. musling er ikke muslim er det vel? Nå søla jeg brunkrem på den rosa skjorta mi. HVAFFAEN!

 

Rdl; du er saklig. Du hater oss fordi vi har penger? Eller hva?

Kansje jeg er overlegen, veit ikke. Eneste jeg vet er att jeg IKKE HENGER MED DERE LAVMÅL BØNDER!!! Hvem er det som prater om pris på bil? DEG, fordi du har lite penger må du få fram att den kosta 180+, for det er jo masse penger for en sliten gutt som deg, eller?

 

Åssen går pickupen din da hillbilly? ahahahhaha

 

Det er en bil han selv har kjøpt med EGNE penger. Ikke av penger han har fått av foreldra sine.

 

Makan til idiot som deg har jeg aldri kommet over.

 

Skjønner du ikke greia, Rai rai? Du er ingen høymål sjæl, bare en overlegen bedreviter. Du har sunket langt og lengre enn de fleste allerede. PUNKTUM.

 

Forresten, hva kjører du? Pappa's Jaguar?

 

Hva eier du som er i millionklassen og så mange ganger bedre enn bilene til de andre?

 

Med Jaguaren drar du sikkert babe's.

 

Oi.. Sa jeg jenter? Jeg mente egentlig stygge blondiner som gjennomgår ekstrem forvandling kurer! MY bad :) PLASTIKKDOKKER er vel et mer dekkende uttrykk??

 

Babe'ne du drar har falsk motiv: Hun liker deg fordi du "har" penger. Merk: Hun liker IKKE deg!

 

Også er du falsk selv: Kjører rundt med pappa's dollar-glis <- LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører bil selv til 470.000 hvis du må vite. Og jeg har hus til rundt 2mill. Og ja, da må det sies att jeg syns jeg er litt bedre enn dere.

 

Men kan gått ta bilen til pappa og jeg. Men er ikke noen jaguer her gitt.

 

Om jenter liker meg eller penga min er vel det samme bare hu er hot og fin i kroppen..

 

Du som henger på strøket kan vel fortelle oss litt om fæle damer kan du ikke?

Jeg har ikke dratt inn advokater, var en eller annen som sa vi gjorde det..

 

pinky love. hellothere

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få si en ting her, og det er at: "DE SOM FAKTISK HAR PENGER, GÅR IKKE RUNDT OG SKRYTER AV DET".

 

Det er bare de som har forholdsvis god råd, men som ikke er rike som går rundt og skryter. De prøver å være noe de ikke er. Snobbe oppover, og det er så latterlig :)

Man merker så utrolig godt hvem som er oppdratt riktig, og har et avslappet forhold til det, og hvem som har fått en dårlig oppdraglese, og tror de har mye mer penger enn de har.

 

Dette her er bare for latterlig. Ja, man har penger når man har råd til en bil til noen hundre tusen. Hvem som helst kan kjøpe seg det. Ene kameraten min fra Marokko, bor i bærum og kjører Mercedes ML. Men han tjener ikke rare greiene, og alt er belånt. Og bærum er ikke noe bedre sted å bo enn et hvilket som helst annet sted :)

 

Men synd dere andre lar dere provosere av hjernedøde folk som tror at de er bedre enn andre, for det stiller dere i dårligere lys når dere nedverdiger dere til å bry dere om slike tapere.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig en som har skjønt det.

 

Dere skjønner ikke att jeg bare sitter å drar opp stemninga eller?

Nå har fler gått til angrep på meg fordi det jeg skriver. Alle tar det seriøst.. Ikke vær så hårsår da jenter.

 

Vell vell, jeg føler jeg har gjort mitt i denna tråden.

 

4 the record. Bor ikke i bærum, så bædda.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA!!!!!! du har HUS til 2 mill?...... Hva faen er det?... Trailer camp eller?

 

Skal du ha deg et skikelig hus så satser man ikke under 10 mill din halv ape! leiligheten jeg har på løkka er jo taksert til 2.3mill... WOW! nå er jeg plutselig rik jeg... men der holdt du kjeft gitt...

 

klyse klyse og atter klyse er det du er......

jeg driter vel i om du har penger eller ikke.

 

og ENDA EN FORBANNA GANG ETTER SOM DERE ER TOTAL HJERNE DØDE OG IKKE KAN LESE:....

 

INGEN! MISUNNER! NOEN! AV! DERE!!!!! FØKKINGS PUNKTUM!!!

 

fikk du det med deg nå?. eller skal jeg skrive større sp du får lest pappa gutt?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

Jeg kjører bil selv til 470.000 hvis du må vite. Og jeg har hus til rundt 2mill. Og ja, da må det sies att jeg syns jeg er litt bedre enn dere.

 

BTW, du som har sååå mye penger:

 

 

Hus til 2 mill. er ikke en drit. Det får du knapt leilighet på Grønland for.

hellothere

 

Bil til 470', er det så mye å skryte av? Får jo ikke en "fattig-manns" Porsche (Boxter) til den prisen engang...

 

Syns du ikke har så mye å skryte over egentlig. Ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være 19år er ikke det gæli.

 

Dessuten bor jeg ikke i oslo, så hus pris kan ikke diskuteres.

Med den posten der bekrefter du for meg og alle andre att du e lavmål.

 

Du føler deg litt bedre nå eller? Du kjører forsatt bil til 180.000.

 

Det er nesten 3ganger mindre enn min bil.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

buhu, alle sier jeg er rasist.. musling er ikke muslim er det vel? Nå søla jeg brunkrem på den rosa skjorta mi. HVAFFAEN!

 

Rdl; du er saklig. Du hater oss fordi vi har penger? Eller hva?

Kansje jeg er overlegen, veit ikke. Eneste jeg vet er att jeg IKKE HENGER MED DERE LAVMÅL BØNDER!!! Hvem er det som prater om pris på bil? DEG, fordi du har lite penger må du få fram att den kosta 180+, for det er jo masse penger for en sliten gutt som deg, eller?

 

Åssen går pickupen din da hillbilly? ahahahhaha

 

Noen snakka om no søkmål eller no sånt så fort det skjedde no med "oss"..

Såklart blir det advokat og full pakke. Svir kansje å bli slått i balla, Men det svir mer å bli slått på lommeboka, men gud så morsomt det er å se noen med dårlig råd lirke ut ett par morkene tusenlapper fra lommeboka som de ikke har lyst til..

 

"snufs, der gikk penga jeg skulle hatt til lånet mitt, snufs" hihi

 

klem pinky

 

Du kan ha så mye penger du bare vill, er ikke slik du får venner, i så fall er de borte når du brukt opp penga på masse kødd. Er selv 18år, eier en egen leilighet (kjøpt for egne penger) og en Audi 80! Samma for meg hvor mye penger du har osv, jeg driter egentlig i hvor mye penger en eneste person her har på forumet. Det eneste som er viktigst er å vise respekt uansett hvor mye penger du har.

 

Hvis noen er skikkelig blærete mot meg fordi jeg ikke har så mye penger i forhold til dem eller så nye bil, så skal vi se hvor behjelpelig jeg kan være mot dem. Bruk hue alle sammen, penger er ikke alt på jorda!

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

Til å være 19år er ikke det gæli.

 

Til å være 19år er du helt hinsides sinnsyk barnslig.

 

Originally posted by rairai

Du føler deg litt bedre nå eller? Du kjører forsatt bil til 180.000.

 

Det er nesten 3ganger mindre enn min bil.

 

Og pappa'n min har større tiss enn faren din sin :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår