Gå til innhold

streetmeet på ingerstrand den 30.10!

Ranger emnet


solrud

Anbefalte innlegg

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Golden

Herregud så latterlig mye tragisk som blir sagt her

 

Om en eller annen pakkis ,som dere kaller det, dro damer før han fikk e klassen av faren el ikke, hvem faen bryr seg? og om han kjøpte den el ikke, bryr meg lite.

 

Og rdl, du sier beamen er latterlig som ikke turte gjøre noe mot deg, el si no for den saks skyld... hvorfor gjorde ikke du noe når det stygge trynet ditt kom tuslende ut fra hiluxen å inn på mcern på gaustad etter streetmeet da? du provoserer meg så mye, du prater bare piss om alt å alle HELE tiden!!

 

og aasen folk er wannabe bærum folk, tragisk. folkene i aasen er da mye keegere enn bærum folk. så det stemmer nok ikke!

 

og rosa klær er bare keegt

 

ehem ehem

 

nå skal vi bare få noen ting på rett spor her...

 

VILHELM om det er han klysa jeg TROR det er. så er det han som først startet med å slenge med leppa. Han hadde sååå lyst til å fike til meg neste gang han så meg at det vakke måter på...

 

Værsågod... jeg tusla helt fritt forbi dere.. tørte han en gang å se på meg?. neida. han bare fnisa som ei lita jentunge.

Hvorfo ikke JEG sto frem?.. Hvordan i helvete kunne jeg vite hvem dere var?.. ELler for den saks skyld hvem vilhelm var?... FAEN TA MEG ALLE! vet hvem jeg er.. enten jeg vil det eller ikke!

 

Jeg skjønte utpå slutten av kvelden da dere var på vei ut hvem vilhelm var, da han kompisen min fortalte at vilhelm hadde fnist av han også. mest sannsynlig fordi vilhelm følte seg så forbanna barsk av å bære den nordstrant vikings et eller anna jakka si, mens kompisen hadde en US fotaball jakke..

 

Da slang jeg med leppa... og det vet jeg dere hørte for dere snudde dere og lo bare av at jeg kalte dere bøgiser.....

 

Get it?

 

 

 

btw..... KEEGT?? hva faen er...det?.. er det enda et slikt "TRENDY" ord som spitsy og smooth dere barske åsen gutta bruker?.

Fy faen... dette blir jo bare bedre å bedre....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by solrud

Det var svært da!!!

Herregud så lang tid du må ha brukt for og skrive det der..

At du gidder!!

 

tenkte jeg å.. Jeg fikk samme preken på pm av vidunder barnet.

 

Vel vel, noen lever for bilforumet.net.

 

LENGE LEVE BILFORUMET! :usa:

 

1ting til, hvorfor vil jeg noen gang møte deg?

Du vet, vi overlegne gutta som du kaller oss, eller fags, liker ikke å snakke med dere lavmål.

 

Og vi er fag? Hvem drar inn str om penis her? Du skrev i pm att vi runka hverandre eller noe sånnt. Bare att du sitter å tenker slikt får meg til å peke med begge hender på deg og skratt le.

 

Ro deg ned litt a musling, bilforumet er ikke alt her i verden.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får dere ut av detta?

 

Eneste personene jeg "kjenner" i denne diskusjonen er RDL/Tape-r, å han er en real kar, folk mener han skryter å lyver, men sånn som jeg kjenner han er han en hjelpsom å grei kar.. som jeg vet kommer han godt overens flesteparten av dem jeg igjen kjenner som vet hvem denne krabaten er/kjenner han.. så hvorfor skal folk ha så mye dritt å si her?

 

igjen, hvorfor sitte her å skrive alt sammen, er man en barsk som må slå å sparke for å få frem noe så hvorfor skrive noe her da?

 

oh, lø baja jeg kjenner han å han er en hardhaus, rører du meg ringer jeg, skjønner du..

 

 

enkelt å greit, alle dere tøffinger enten så er du så tøff som du skal ha det til, eller så bare lar vi alt være.. om vi lar alt være så blir det nok bedre å være en del av "bil miljøet"..

 

man kan ikke like alle, men man kan holde kjeft.... prøv det..

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i utgangs punktet snakket jeg aldri noe om å lage bråk eller slåss.. nå har dere missforstått. jeg sikter til hvorfor tøffe vilhelm på 1m høyde ikke sa et jævla pip når jeg kom dit etter alle de gangene han har sagt ting han ville gjort om han så meg... ?

 

Og jeg tror nokk han så godt hvem jeg var...

Jeg derimot vet ikke hvordan nautet ser ut. bortsett fra hvem jeg TROR han var den kvelden. og jeg tipper på jenta med den røde vikings jakka....

 

Han måtte jo reklamere for jente fotballen sin...

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

 

tenkte jeg å.. Jeg fikk samme preken på pm av vidunder barnet.

 

Vel vel, noen lever for bilforumet.net.

 

LENGE LEVE BILFORUMET! :usa:

 

1ting til, hvorfor vil jeg noen gang møte deg?

Du vet, vi overlegne gutta som du kaller oss, eller fags, liker ikke å snakke med dere lavmål.

 

Og vi er fag? Hvem drar inn str om penis her? Du skrev i pm att vi runka hverandre eller noe sånnt. Bare att du sitter å tenker slikt får meg til å peke med begge hender på deg og skratt le.

 

Ro deg ned litt a musling, bilforumet er ikke alt her i verden.

 

 

og der har vi nettop det jeg hele tiden har sikta til og prøver å understreke..

 

Dere er kule og trendy. vi er tapere og lavmål.

dere har mye penger og vi er fattige slum folk.

dere kjører kule biler...... SKREEEEEEEENS!..... oj. det gjør vi også gitt..

 

Nettop derfor hater jeg dere rasshøl som tror dere er så forbanna store i kjeften, men får du deg en på tryne så er det paaaappaaaaaaaaaaa...... han slååååååår meeeeeeeeeg....

 

så kommer pappa med sin store lommebok og ringer advokat for saksøking.. SNAKKER OM LAVMÅL VØTT!....

 

dere er bare klyser hele gjengen.. å Komme med no så jævli piss preik med at vi er misunnelige på dere betyr jo bare hvor redde dere egentlig er for å drite dere ut. og slenger ut den komentaren..

jeg har aldri hatt, ikke har jeg.. eller kommer til å ha NOEN form for sjalusi/misunnelse over mennesker som dere..

Jeg har heller sympati for de sløve svina dere egentlig er som hele tiden skal stå frem som best bedre og best.

noe dere EGENTLIG ikke er....... over hodet!

 

Hvorfor skal dere prøve å skille dere ut med å kle dere på en så jævli spesiell måte?. Etter det jeg har sett overalt i verden så er det et flertall av oss "normale" mennesker.. enn det er av dere hollywood wannabe's.

 

Dere tror at dere har et så forbanna mye bedre liv fordi dere har mye penger?.. det har dere ikke.. å ha mange tall på et papir kan hvem som helst oppnå. dere har kun en masse gjeld og lån!

 

Og jeg vet ikke hvem som er størt taper og klyse som faktisk selv sier. Jeg kler meg slik fordi det er trendy.

 

Da står det jo skrevet taper i panna på deg med en gang!

"jeg er ikke like Smoooooooth om jeg ikke er som dem på tv"..

 

woooow......

 

Jeg prøver ikke å oppnå noe som helst her i livet. jeg er den jeg er jeg kler meg for å ikke fryse.... derimot dere som kler dere og er ute etter å bli sett og oppdaget og PRØVE å skape en egen stil dere selv tror er the coolest shit...

shit er det i væffal.....

 

Nei fy faen. jeg gir opp..

Snakker om tilbakestående innesperra mennesker.... dere er så langt sperre fra resten av omverden.

Onkel skrue er vel et stort forbilde for dere eller hva jenter?:...

 

Gizez føkking krajst!!

Jeg parkerer. God natt! :mad:

 

Og nei. dette er ikke aggresjon.... det har dere ennå ikke sett hos meg.! Nå fikk jeg bare uttalt meg litt. og jeg håper dette tar jævli langt inn på dere og tærer som faen på nerve systemet til du kolapser og går i gulvet!!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som er lættis:

 

- Folk med bling i øret

- Folk som tror de er bedre enn andre fordi de har litt mer lån

- Folk som gjør alt de kan for å vise at de har trent litt

- Folk som bruker bilen til å dra damer

- Folk som bruker vold for å løse problemer

- Folk som ikke klarer å prate seg til løsninger

- Folk som ikke står for det de sier

- Gutter med skaut, gjerne rosa :)

- Folk som ikke klarer å jobbe seg til ting, som må få dem i steden.

- Folk som er økonomisk avhengige av mor og far selv om de har fyllt 18

- Folk som sykemelder seg bare de vil ha litt fri

- Folk som tror at det er bedre å komme fra ett sted enn et annet

- Folk eldre enn 13 år som bruker ordet keeeeeeeg

- Gutter som bruker sminke

- Folk som lager lister over hva som er lættis

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

Ting som er lættis:

 

- Folk med bling i øret

- Folk som tror de er bedre enn andre fordi de har litt mer lån

- Folk som gjør alt de kan for å vise at de har trent litt

- Folk som bruker bilen til å dra damer

- Folk som bruker vold for å løse problemer

- Folk som ikke klarer å prate seg til løsninger

- Folk som ikke står for det de sier

- Gutter med skaut, gjerne rosa :)

- Folk som ikke klarer å jobbe seg til ting, som må få dem i steden.

- Folk som er økonomisk avhengige av mor og far selv om de har fyllt 18

- Folk som sykemelder seg bare de vil ha litt fri

- Folk som tror at det er bedre å komme fra ett sted enn et annet

- Folk eldre enn 13 år som bruker ordet keeeeeeeg

- Gutter som bruker sminke

- Folk som lager lister over hva som er lættis

 

 

haha...... dobbeltmoral i bildet gitt....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rairai

Ro deg ned litt a musling, bilforumet er ikke alt her i verden.

 

AT du skal blande inn muslimer viser jo bare hvor redd liten fis du egenlig er... Du er vel den typen som ikke tør å kjøre bil ned til sentrum av byen uten å låse dørene på bilen og la være å titte på mørke folk i frykt for å bli rana/banka opp/drept.

 

Kut ut det religions pisset ditt!

Du som er kristen er vel mindre hjernevaska enn noen andre på jorda?. Oh nei du!. Kristendommen er like skeiv som alt annet fanskap skapt av den usynlige jævla kødden i skyene!!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA RDL, riktig var meg det, og jeg er ikke en person som skal "banke folk", hva er vitsen?, det har jeg aldri sagt heller, sjekk gjennom loggen du. Amrikanske jakken?????, LOL, må faen meg le nå, er TROLLS, et lag som bruker en spiller hele tiden til å løpe....

 

Trolls U19 er så dårlig at det ikke er grense på engang, kom ikke de på siste plass i serien a? Jo tror det, vi vant seriemesterskapet så ;)

 

Jente fotballen? derfor am. fotball er en av de hardeste sportene i verden ;) Jente fotball er norsk fotball.

 

Hvorfor jeg ikke snakket med deg? hvorfor skulle jeg snakke med en person jeg ikke liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår