topdoubler Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 En bekjent av meg skal ha seg topp på sin Felicia Pickup, men finner det ganske dyrt å kjøpe det via offisell Skoda forhandler. Noen som har noen linker til steder det går an å kjøpe? Evt. butikker på østlandet? Svar ønskes snarest da det haster litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 er det en sån her du mener? fattern har en han skrydde av for en uke siden og han skal helt sikkert selge den Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 oi nå så jeg på datoen:P Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg formoder at trådstarters bekjentskaper fikk kjøpt topp for snart fire år siden, men her er sjappa Bilsportpickisen fikk sitt planlokk fra. Eneste ulempen jeg så for seks år siden var at det var av modell FTN-50 (Se Nissan) og ser helt forferdelig ut. Han som bygde opp pickisen taksenka lokket med det samme. Da jeg spurte på pris dengang var det 6,500 norske eller svenske. Dagens lokk ser ganske greit ut som det er. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg