zub Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 noen som har hatt dobble gassere på en cih her før ? Jeg har ikke fått sett etter ennå, men jeg mener både innsug og exos er i ett originalt. Så når jeg setter på gassere så må jeg ha egen exos manifold for gasser innsugene er jo for seg selv....husker faen ikke så fint om noen vet det her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Jeg hadde dobble Webere på Rekorden (2.0S). Laget en luke over hullet til innsugsmanifolden. Gikk fint det.. Bilde kommer.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 ja de er bolta sammen orginalt på en S motor. men det funker med en plate over hullet som turbomega viser. ellers kan du ta en eksosmanifold fra en E motor, 2.0E/2.2i. den flower vistnok bedre (:rolleyes: ) og da slipper du stresse mer med det. jeg har to stk om du trenger. hukser ikke om det er liten eller stor flens på de jeg har. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Takker for hjelpen !! :) Har egentlig ikke råd til noenting nå pga motorkjøp, men hvis jeg får tak i cash så kan du jo si hvor mye du skal ha for en eksosmanifold... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by classic ja de er bolta sammen orginalt på en S motor. men det funker med en plate over hullet som turbomega viser. ellers kan du ta en eksosmanifold fra en E motor, 2.0E/2.2i. den flower vistnok bedre (:rolleyes: ) og da slipper du stresse mer med det. jeg har to stk om du trenger. hukser ikke om det er liten eller stor flens på de jeg har. er stor flens på 2.0e og 2.2i exsosmanifoiler Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantagutt'n Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Her finner du innsug for doble gassere :) : http://www.pedersens-racing.no/index_rally.htm Bare gå inn på linken forgassere Siter 2009 Insignia Sports Tourer ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Har innsug, motoren går nå :) Men har problemer med aaltfor lav CO....mistenker dysene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet November 16, 2004 Rapporter Share Skrevet November 16, 2004 Sikkert bare justering.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantagutt'n Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Er ikke CO en sånn ting som kan justeres?? En kompis av meg har iallefall CO-måler... Burde vel ikke by på de største problemene :) Siter 2009 Insignia Sports Tourer ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet November 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Justering er jo greit nok det, er bare å justere på blandingskruene. Men det som er problemet er at den ikke reager på justering :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg