gfc Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hei. Noen som har prøvd å få baklysens/bremslysene på en Carina E noen gang til å virke sammen med tåkelyktene. Å koble de sammen er no problem, men jeg tenkte å bruke hele lykten som tåkelyset ligger i. Da må jeg opp med lykten å modifisere inn i den. Så resultatet blir en langt brems/baklys på hver side. Lurte på om noen har prøvd seg på det? Er det vanskelig? Tips? GfC Siter -95 Carina E 1,6 Xli 16V Dark Red x88 Corolla 1,6Xl 16V Nordic Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 det er sikkert ikkje vanskeleg. men litt off topic. ser i signaturen din at du har kvite sideblinklys. kor har du fått taki dei fra? bilde? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gfc Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 De på sidene kjøpte jeg i fra Toyota. De er i fra Avensis. Mens de i front tok jeg bare av glasset, fjernet den orange kulen, satte sammen lykten igjen og kjøpte nye blinklys pærer. Har bilde av de liggende en plass på pcen, vil du ha så si i fra. Siter -95 Carina E 1,6 Xli 16V Dark Red x88 Corolla 1,6Xl 16V Nordic Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg