SHN-Motorsport Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 dette ser bra ut... men bare gulvmatter og cola??? det kommer du ikke langt med ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2004 Bosch er det ikke. Nissan bruker ikke bosch. Ja, dysene er 370cc. Det er ett firma som heter Nippodenso som lager dyser til de fleste japanske bilmerker. Det er de som lager 460cc RX7 dysene som passer til CA18DET. Originally posted by Haiendette ser bra ut... men bare gulvmatter og cola??? det kommer du ikke langt med ;)[/b] Hehe.. det skal nok litt mer enn cola og gulvmatter inn i bilen min gitt.. hehe VI får se hvordan det går til våren. Men håper det blir bra :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by Mats`ern Bosch er det ikke. Nissan bruker ikke bosch. Ja, dysene er 370cc. Det er ett firma som heter Nippodenso som lager dyser til de fleste japanske bilmerker. Det er de som lager 460cc RX7 dysene som passer til CA18DET. Hehe.. det skal nok litt mer enn cola og gulvmatter inn i bilen min gitt.. hehe VI får se hvordan det går til våren. Men håper det blir bra :) Hvordan ligger det ann med pakkene du venter på nå da? Fått status på noe mer? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Status er vel stort sett at Stempler og råder er noen uker unna. Topp pakning er vel også det samme. Samme med Studs til topp/blokk . Også venter jeg fortsatt på whiteline handligkit som kommer rundt hjul Og mer enn det har jeg og lommeboken min ikke hatt råd til å bestille enda. Så dert skjer vel ikke så mye før jul Eller. det blir jo borring av blokka og montering av stempler og råder osv da. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 8, 2004 Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Okey. Hva med alt det smådillet du snakket om da? :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2004 Originally posted by Rage Okey. Hva med alt det smådillet du snakket om da? :) Hvilket små dill ? kammer, dyser, grenrør, turbo osv ? Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by Mats`ern Hvilket små dill ? kammer, dyser, grenrør, turbo osv ? Nei nei, plastlokk og sånne søte små ting. Hehe. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Gleder meg til å se brakka di på bakken igjen mats :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 Originally posted by Rage Nei nei, plastlokk og sånne søte små ting. Hehe. har fått radiator lokk og olje påfyllingslokk , og gulvmatter. Også har jeg fått grenrør. men det er til den gamle turboen. og da passer ikke flensen. så da selger jeg det igjen, og får sveiset et nytt. Så har jeg fått ny midtplate til å ha mellom lyktene, og jeg har fått hvite instrument skiver, og jeg har fått carbon lykte dekselr. Så har jeg APR studs til motoren på vei Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 9, 2004 Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 hmmf.. må henge i jeg tydeligvis om jeg ikke skal bli frakjørt av en s13 til sommern :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by hfracing hmmf.. må henge i jeg tydeligvis om jeg ikke skal bli frakjørt av en s13 til sommern :D Det må du! Men du har vel nok av planer du også? :) Fått noen flere deler da Mats? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2004 Jupp da.. Nye APR studs er på Gardermoen og venter på toll klarering. Og Stempler og Råder er på vei. regner med de er her rundt jul Så blir det custom grenrør og innsug i januar tipper jeg. Også blir det Dyser osv tenker jeg i februar Mens topp pakningen og Motor/girkasse fester er rundt hjørnet. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Få ut litt bilder av igår da Mats? Så kan vi andre se :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 Originally posted by Rage Få ut litt bilder av igår da Mats? Så kan vi andre se :) skal ta en oppdatering med litt bilder snart :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 24, 2004 Rapporter Share Skrevet November 24, 2004 savner bilder av hele bilen, veit ikke åssen den ser ut en gang Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg