Mats`ern Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Driver å overhaler/oppgraderer min s13 tenkte jeg skulle legge ut noen bilder og småtteri her :) Dette har jeg fått til nå. Kyb AGX dempere og H&R fjærer Speedking shortshifter HKS eksos Nismo Girkule Tårnstag forran og bak PiperX luftfilter Blitz supersound dumpventil Alessio F1 - 17" felger Bakrecamber armer ( ikke montert enda ) Hybrid intercooler 600x300x76mm ( Ikke montert enda ) JE smidde stempler ( Ikke montert enda ) Pauter smidde råder ( Ikke montert enda ) Walbro bensinpumpe Nismo motor/girkasse-fester ( Ikke montert enda ) Portet og overhalt topp. ( Ikke montert enda ) Steg 4 Chip ( ikke montert ) RHE6 turbo, den har T3 flens, 3" Rustfri downpipe og Topmount ( ikke montert ) 5 pucks exedy sinter med fjærer ( ikke montert ) ARP toppbolter ( ikke montert enda ) 1.6mm topp pakning fra GReddy Dette er på vei: Whiteline Camber bolt kit, front Whiteline Adjustable swaybars, front Whiteline Adjustable swaybars, rear Whiteline Camber offset bushes, rear Whiteline Caster offset bushes, front Whiteline Align & lock Koyo Alu radiator ( Bestilt ) Olje-kjøler 550 Dyser Z32 ( 300zx ) luftmassemåler Tomei 260 kammer med kamdrev Bremser :) ( S15 calipere bestilt, venter på penger før jeg bestiller skiver 310mm) Også seff litt bling bling i motorrommet ;) :rolleyes: Her har dere et par bilder av hvordan det ser ut så langt. http://www.home.no/matsernvideos/Picture%20011.jpg :rolleyes: :cool: :rolleyes: Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Wee! Vil bare ønske deg lykke til!!! Bare å spørre om du trenger noe hjelp :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by HiiP Wee! Vil bare ønske deg lykke til!!! Bare å spørre om du trenger noe hjelp :) bare vent til jeg skal ha alt sammen igjen :D Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 *editert bort noen overdrevent svære bilder* begynner å se slakta ut nå ja. blir gøy å se om du får den sammen igjen ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by hfracing bedre å se bildene sånn enn å linke til :D(selv om bildene var jævlig svære da... begynner å se slakta ut nå ja. blir gøy å se om du får den sammen igjen ;) nettopp derfor jeg la ut link isteden ;) fordi dem er store :) http://www.home.no/matsernvideos/Picture%20023.jpg http://www.home.no/matsernvideos/Picture%20024.jpg http://www.home.no/matsernvideos/Picture%20025.jpg http://www.home.no/matsernvideos/Picture%20029.jpg Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Dette blir bra Mats :D Du får si ifra hvis du kommer til å trenge en hjelpende hånd, jeg skylder deg! Så er det alltid gøy å lære å skru litt :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Der blir ikke noe problem å få den sammen vettu.. :P Service håndboka fikser alt sammen den ;) *Det var ikke meningen å knekke knock-sensoren din mats :P * Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by HiiP Der blir ikke noe problem å få den sammen vettu.. :P Service håndboka fikser alt sammen den ;) *Det var ikke meningen å knekke knock-sensoren din mats :P * her er dokumentasjon på den stakkars sensoren min som tok kvelden.. Noen som har en "k-n-o-c-k"-sensor ( damn smileys ) til S13 liggende kanskje? http://www.home.no/matsernvideos/Picture%20028.jpg Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by hfracing bedre å se bildene sånn enn å linke til :D(selv om bildene var jævlig svære da... så du ser kanskje nå at det var best å linke til dem? :) er helt forferdelig å browse slike sider. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by metz så du ser kanskje nå at det var best å linke til dem? :) er helt forferdelig å browse slike sider. Jupp.. kan forminske dem også .. men synes det er åleit å ha litt store bilder.. og når jeg linker til dem så velger jo folk selv om de vil se på bildene ;) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Oktober 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Da var Front montert intercooler kjøp.. ( ikke montert enda ) Her er bilde av den opp mot en orginal ic.. ( bilde er tjuvlånt fra en på 200 forumet ;) ) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 faen så liten den orginale ic'en er på 200sx :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Får vel oppdatere litt med noen flre bilder .. denne gangen av toppen... som er til overhaling. fikk oversendt noen bilder i dag. Og toppen er sprekkfri og fin. bortsett fra noen små skader som må tig sveises. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 gode greier :) *følger med gjennom vintern* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 hmm, ser ut som jeg må trimme mer matsern :D likte ikke å bli frakjørt ? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg