Gå til innhold

Streetmeet NRK på Marienlyst 1 november 1800?

Ranger emnet


Hersker Hans

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

folk husker ikea, der måtte jo ikea be politi komme, siden det er privat område, og når de oppfordre oss til dette kan dem jo da ikke ringe politi, men dette burde fok forhøre seg om, kjipt vist noen ringer politi.

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke redd for onkel, men jeg er redd for fremtiden til oss "rånere" dersom dette skulle bli sent på nyhetene..

 

Alle "ikke autofil journalister" er bad news for oss.. De er bare ute etter noe som selger.. Og ungdomer som kjører fort, burner og bråker selger ikke til allmenheten. Derfor vil jeg ikke intervjues av noe medie, heller ikke vise dem motorrommet, eller uttale meg generelt til dem...

 

Eneste bra med dette "treffet" er at det visstnok arrangeres av blender og ikke nrk nyhetene. Dvs at dette blir vist som morro innslag på programmer vanlige mennesker ikke ser på som f.eks sms chatte greiene...

 

Tror nok det er safe å dra hit, men jeg ville tatt av skiltene pga mulig tyveri fare i etterkant.... (ikke for å være paranoid, men jo færre som vet hvor jeg bor jo tryggere sover jeg (På tross av konge alarm))

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

 

Du kan være bitchen min Jens, hvis ikke azzido blånekter :) Klar for treff jeg...

 

tenker jeg må ta meg fri fra jobben vis det varer en stund utover kvelden da ja....

 

men er med og være bitcha jeg..

 

dv cam:D

Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976

 

 

IN CAR WE TRUST

 

May the downforce be with you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dukker nok med ny bmw:D Slenger på burnedekka for sikkerhetsskyld, men tviler sterkt på at det blir noe leking. jeg har ingen planer om å virke gringo idiot på tv. hvis noen prøver å interviue meg så forsvinner jeg raskt, men turen skal jeg ta! dette blir morro folkens. MØT OPP!!

 

Btw: Ser det er noen fra tønsberg her. Jeg flytter til tønsberg nå på mandag. hadde vært ålreit å ha noen å kjøre sammen med! så bare si ifra hvis det blir kolonnekjøring!

 

Mvh

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido

 

Drs, du skal slippe... bedre at jeg tar med noe daukjøtt... sånn at du har større sjangs til å holde følge =)

 

hehe

 

 

Høy på pæra nå Azzido?

Kan jo eventuelt sitte på med meg bror...

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Batman

 

 

Høy på pæra nå Azzido?

Kan jo eventuelt sitte på med meg bror...

 

hmm skan velge for noe da

 

Japansk <----------->tysker

 

IN japan we trust

 

jeg går nok for japansk da ja..

 

menneh har du fri da bror??

Mazda 929 Hard Topp Coupe 1976

 

 

IN CAR WE TRUST

 

May the downforce be with you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Enzo

 

hmm skan velge for noe da

 

Japansk <----------->tysker

 

IN japan we trust

 

jeg går nok for japansk da ja..

 

menneh har du fri da bror??

 

 

 

Jeg har fri neste mandag ja...

Fader Kubikk, Du som er i blokkaGi oss idag vårt daglige dreimoment,Forlat oss våre fartsovertredelser,som vi forlater forelegget.Led oss ikke inn i kontroller,men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår