Manuell Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Eller meg:D Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by KviljoRacing Jøss, du har fantasien i orden i alle fall. Du kan ikke bruke bakakselen fra Rekord på Ascona. klart han kan! så lenge han ska skjøte den med omega aksel, han må bare passe på å bruke bakerste delen bare, ta bort leddet om du skjønner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Bakaksel altså ;) For man sveiser jo over 4-link og hele pakka for å kunne bruke en lusen aksling fra rekord:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 ååååhhh! hehe, trudde av en eller annen grund det var mellomaksel det var snakk om jeg :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 ja, det er mellomaksel det har vært snakk om her hele tia ja...:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Er bare kviljoRacing som har misforstått litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by Nalletiger Tenker fortsatt, må sjekke lønning og sånn, og heeelt avhengig av å få solgt mopeden min for penger, men kan jeg bruke rekord 2.0s bakaksling?noe anna nyttig jeg kan bruke derifra?er en 4-bolts... 4-bolts mellomaksel...? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by zub Er bare kviljoRacing som har misforstått litt Jeg snakka om BAKAKSEL.. Er bare Kviljo som har forstått helt riktig her... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Åfaen....hehe da er det jeg som har misforstått hele tia. Sorry !! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by zub den har gått 150000km, altså den er sprek i forhold til en gammal utslitt 2.0S vettu men det er jo ikno vidundermotor iksant....jeg vet da ikke hva du mener med sprek..du kan ikke regne med å dra ifra cosworth gutta ihvertfall :) Og ja, du trenger den bunnpanna, men du kan oxo sveise om bunnpanna som sitter der ! Jeg gjorde om den originale omega bunnpanna og solgt 1.8 bunnpanna. Hadde nemlig en original 1.8GT bil serru.. Sitter den bunnpanna som du har fikset for å passe i manta fortsatt der?for i så fall kan den vel brukes rett nedi Ascona B også? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Solgte manta'n desverre. Men skal du kjøpe motor av meg eller ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Ikke sikker helt, litt vrient å få til å få ordna bunnpanne og sånn.. Hadde den vært med bunnpanne som var sveisa om så hadde jeg nok gjort det, men skal tenke nøye over det.. Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Har du ingen mulighet for å få ordna til bunnpanna slik at den passer i Asconaen en gang til da?hvor mye skal du i så fall ha?skulle også visst hvor mye du tar ekstra hvis du setter motoren sammen komplett slik at den går...? Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zub Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Får desverre ikke gjort om noen bunnpanne fordi da er jeg avhengig av å ha motoren nedi en ascona for å se og sånn... Men den motoren er jo komplett da, eneste du trenger er å sette på en dynamo(to-tre skruer) og en veivakselføler(en skrue). Så det er grei jobb det :) Men jeg skjønner poenget ditt, så det er bare å tenke litt på det vettu... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva veivakselføler er... :rolleyes: Kunne jo lånt deg Asconaen da, hehe:D Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg