BMW- Bergen Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Jada 2maz, det sier de alle det!!;) Phfuuusen!!! Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Og bilen er forresten avskiltet for å spare forsikrings penger :rolleyes: . Da går heller de og bensin penger til ting på bilen :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Det har ikke skjedd så store forandringer siden sist. Men nå holder jeg no på med anlegget til bilen Subben er inkjøpt, en MA Audio 1200XL. Venter på MDF plater, men det tar jo sin tid det som alt annet. Kjøper litt og litt på hver lønning. Neste blir vel forsterker og kondensator. M3 speil og lyktelister kommer vel snart og. Og så bestiller jeg muligens crome dørhåndtak. Vasket bilen gjorde jeg i dag og. Ikke det at jeg skittner den så mye til i garasjen. Men vi har en Katt som elsker å traske oppå bilene med sølete poter. Så den var fint dekorert med kattens kunst, noen som ikke falt helt i smak hos meg. Tenkte jeg kunne ta felgene i samme slengen, og da jeg gnikket litt på dempefjæren fant jeg ut at den var rød! Etter 15 min med gnikking var demperen i sin sanne farge. Felgene ble og etterhvert ren. Autoglym funket bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet November 28, 2004 Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Hehe, lenge siden den har fått seg en vask :op Nice ride :D Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2004 Originally posted by RuneMNK Hehe, lenge siden den har fått seg en vask :op Det kan man si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by 2maz Det kan man si Vel vel?? Syntes ikke du gjør annet enn å stå borte i hagen og gnikke på bilen?!? Phfuuuusen! Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Hehe, tenkte du ville si noe sånnt. Men har ikke vasket den så grundig før. Må jo være helt fin til den skal på veiene igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Desember 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2004 Originally posted by 2maz Angående de motor tingene du nevte så har ikke øret mitt oppfattet det.... Mulig det ble fikset. Morsomt å høre fra andre som var intressert i den. Dette har jeg jo sagt til deg!!!! Phfuuuusen.. Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Updating, for dere som lurer på hvordan det går med bilen så holder jeg på med anlegg. Mer info kan dere se her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=60816 Da var også Team-Hartage spøken utav verden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg