SSK Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 4 stk 13" ATS felger med litt slitte dekk, 2 stk 5,5" breie med 155 dekk, og 2 stk 6" med 175 dekk, liten skade fra fortauskant på den ene, eller er dem meget strøkne, selges rimelig! Bare å slenge inn et bud :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 500,- Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten N Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Boltsirkel er vel 4x100? Inpress? Regner med at de passer opel og byr 600,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 lar dem ligge her litt til jeg, felgene er dønn strøkne, så et par hundrelapper til burde jeg få :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by Morten N Boltsirkel er vel 4x100? Inpress? Regner med at de passer opel og byr 600,- Passer på opel ja og boltsirkel er 4x100, litt usikker på inpress, men kan sjekke det etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Ikke vær for sikker på at de passer Opel, da det midtre hullet har en tendens til å være forskjellig fra VW og Opel. Kamerats Opel felger hadde for lite hull i midten til at de passet på golfen min. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Så har jo ikke alle Opel 4*100, men du skal vell ikke ha de på nyere Omega akkurat :D Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by Precious Ikke vær for sikker på at de passer Opel, da det midtre hullet har en tendens til å være forskjellig fra VW og Opel. Kamerats Opel felger hadde for lite hull i midten til at de passet på golfen min. Dissa har sitti på opel så til opel passer dem i allefall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Ingen høyere bud en 600,- ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcgte Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Kunne bydd mer, men blir litt langt unna for henting og porto kan bli dyrt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by kadettcgte Kunne bydd mer, men blir litt langt unna for henting og porto kan bli dyrt... Ingenting er for langt unna når noe skal kjøpes :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by Morten N Boltsirkel er vel 4x100? Inpress? Regner med at de passer opel og byr 600,- Fortsatt intressert i å gi 600,- ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten N Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 fortsatt interessert i å gi 600,- jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Originally posted by Morten N fortsatt interessert i å gi 600,- jeg.. Kommer du å henter så går dem for 600,- dem tar bare opp plass her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 funnet ut inpresset enda eller? venter spendt!! takk mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg