SSK Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme funnet ut inpresset enda eller? venter spendt!! takk mvh Mads åssen måler jeg det lettest og riktig a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Skal stå på felgen en eller annen plass,antageligvis på baksiden,i kanten der. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Ser ikke no, eneste jeg så var 2 små runninger med tallet 2 og 17 inni, og en større running med no ruter rundt som det sto 88 inni.... mulig å måle innpresset på no fornuftig måte da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 innpresset er: 2 stk ET20 og 2 stk ET28 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 hei igjen.. bra du fant inpresset tilslutt:D er morten N fortsatt interessert i å gi 600,- og hente dem i drammen? jeg er litt interessert jeg også, men tro kanskje inpresset er litt for lavt....vi får se! takk Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2004 Morten N Fortsatt intressert etter å fått vite innpresset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Pappa jobber i drammen, så han kunne kanskje ha møtt deg..han jobber på Albjerk Auto (Audi).. sender du meg noen flere bilder til mailen min: wiggoc(@)online.no takk mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten N Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Er fortsatt interessert jeg ja.. henter dem til helga hvis det er mulig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 heisann.. EagleAy: mail meg gjerne angående disse felgene..Jeg er også interessert, og det er vel retferdig for alle å delta på "auksjonen"?! takk mvh Mads wiggoc(@)online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme heisann.. EagleAy: mail meg gjerne angående disse felgene..Jeg er også interessert, og det er vel retferdig for alle å delta på "auksjonen"?! takk mvh Mads wiggoc(@)online.no EagleAy her :D skreiv det under her mens jeg var hos en kamerat og var logget på med hans bruker. Seff kan alle være med, sagt at du kunne få dem for 800,- ved henting så det er nå det høyeste budet. du har også fått en mail :D Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by FireFox EagleAy her :D skreiv det under her mens jeg var hos en kamerat og var logget på med hans bruker. Seff kan alle være med, sagt at du kunne få dem for 800,- ved henting så det er nå det høyeste budet. du har også fått en mail :D hei igjen.. Tror jeg og pappa skal inn til drammen med scoda'n for å skifte dekk..kan sikkert sende deg en melding den dagen vi drar..tror ikke det skal være så alt for mange dager til, med tanke på at vinterføret nærmer seg..bare send ditt mobilnummer til mailen min du.. Hvordan går det forresten med bilder? dro du til drammen idag? venter spendt mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by polo-1992-xtreme hei igjen.. Tror jeg og pappa skal inn til drammen med scoda'n for å skifte dekk..kan sikkert sende deg en melding den dagen vi drar..tror ikke det skal være så alt for mange dager til, med tanke på at vinterføret nærmer seg..bare send ditt mobilnummer til mailen min du.. Hvordan går det forresten med bilder? dro du til drammen idag? venter spendt mvh Mads You got mail..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Men følger senterdeksel med på hver felg? Hvor kan man få tak i slike hvis de ikke følger med, og hva er prisen? Synes de felgene blir tøffest med slike dekseler!! vi snakkes.. mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet November 13, 2004 Rapporter Share Skrevet November 13, 2004 !!SOLGT!! takk for en god handel :D Mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg