Gå til innhold

Nok en ny tråd om en ny GTi:)

Ranger emnet


tplassen

Anbefalte innlegg

Nå får jeg nesten gjøre som dere andre å sette ut en tråd om bilen min.

 

Har hatt denne bilen nokså lenge, men den har vært skrudd på og nyoppbygd.

Det er en Golf GTi 16V 91 mod. som er så godt som ombygd til G60 rallye, men jeg har ikke G60 motor da. Det kommer vel om litt:)

Bilen har blitt påkostet 29500 i verkstedsomkostninger, da ble det skiftet f.eks. poly-foringer, satt på justerbart understell(H&R) overhat motor, skiftet alt av foringer og tettninger i hele bilen.

+

Kjøpt nytt effektanlegg, som har i etterkant blitt noe modifisert siden jeg synes det var en smule lite ;)

Alt av el.utstyr er montert.

+

Kjøpt diverse styling deler fra tyskland, lykter, blinklys, parklys o.l.

Kjøpt på STORE bremseskiver foran og bak (Brembo Max), minste felgstørrelse vil bli 17", kanskje litt kjipt å kjøre med det om vinteren? well.

Rally interiør.

hmmm...joda, dette ble egentlig altfor mye påkost på en bil, men man lever jo bare en gang, og Golf GTi mk2 er en jævla fin bil!!:)

 

jeg skal legge ut bilder om litt, må bare få montert noe stereo.

men, er det noen som har noe stæsh å selge til Golf mk2? speil eller lignende? er interessert i å kjøpe stereo, speil, grillist for enkelt lykter og mye mer.

tror jeg egentlig har kjøpt alt som går an til golfen, men man blir stadig overrasket:)

 

Noen som har fargekoden på Golf GTi G60 (1991 mod) Mørke grønn-svart. ?? meget spesiell farge. Har blitt fortalt at det var kun G60 bilene i Tyskland som fikk denne fargen i 1991.

 

 

som sagt, sender innpå noen bilder etter hvert!:)

 

snakkes!:D

 

Mvh Terje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette kan bli bra.. ser fram til å titte på prosjektet ja.. bilder hadde vert fint. men duh.. bygg om g60 motoren til turbo når det blir da.. eller skaff deg en 2,0l 16v fra 3er gti å bygg turbo på... :P

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn terje

 

Få opp noen bilder da :D Må prøve å få inn en turbo motor i golfen.

 

Har muligens noen subber å selge deg vis du er interesert. 2 stk Focal 11" i mdf kasse

 

slenger opp et bilde av min jeg ;) skulle hatt gjort noe med den i vinter men det er trist å være student :(

bkj04

 

thumpsup thumpsup

[ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod

[x] VW Golf2 CL 1,6l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår