tplassen Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Nå får jeg nesten gjøre som dere andre å sette ut en tråd om bilen min. Har hatt denne bilen nokså lenge, men den har vært skrudd på og nyoppbygd. Det er en Golf GTi 16V 91 mod. som er så godt som ombygd til G60 rallye, men jeg har ikke G60 motor da. Det kommer vel om litt:) Bilen har blitt påkostet 29500 i verkstedsomkostninger, da ble det skiftet f.eks. poly-foringer, satt på justerbart understell(H&R) overhat motor, skiftet alt av foringer og tettninger i hele bilen. + Kjøpt nytt effektanlegg, som har i etterkant blitt noe modifisert siden jeg synes det var en smule lite ;) Alt av el.utstyr er montert. + Kjøpt diverse styling deler fra tyskland, lykter, blinklys, parklys o.l. Kjøpt på STORE bremseskiver foran og bak (Brembo Max), minste felgstørrelse vil bli 17", kanskje litt kjipt å kjøre med det om vinteren? well. Rally interiør. hmmm...joda, dette ble egentlig altfor mye påkost på en bil, men man lever jo bare en gang, og Golf GTi mk2 er en jævla fin bil!!:) jeg skal legge ut bilder om litt, må bare få montert noe stereo. men, er det noen som har noe stæsh å selge til Golf mk2? speil eller lignende? er interessert i å kjøpe stereo, speil, grillist for enkelt lykter og mye mer. tror jeg egentlig har kjøpt alt som går an til golfen, men man blir stadig overrasket:) Noen som har fargekoden på Golf GTi G60 (1991 mod) Mørke grønn-svart. ?? meget spesiell farge. Har blitt fortalt at det var kun G60 bilene i Tyskland som fikk denne fargen i 1991. som sagt, sender innpå noen bilder etter hvert!:) snakkes!:D Mvh Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 dette kan bli bra.. ser fram til å titte på prosjektet ja.. bilder hadde vert fint. men duh.. bygg om g60 motoren til turbo når det blir da.. eller skaff deg en 2,0l 16v fra 3er gti å bygg turbo på... :P Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Takktakk!:) Ja, har tenkt på turbo, eller jeg drømmer om turbo;) skal montere G60-turbo til neste sommer igjen, slik at jeg har vinteren på meg. Turbo er jo...halleluja da!:) mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 turbo er fint.. men gidder ikke jeg da.. min bil er ikke akkurat letent turbo bil.. men en dag hehe.... :P Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Morn terje Få opp noen bilder da :D Må prøve å få inn en turbo motor i golfen. Har muligens noen subber å selge deg vis du er interesert. 2 stk Focal 11" i mdf kasse slenger opp et bilde av min jeg ;) skulle hatt gjort noe med den i vinter men det er trist å være student :( thumpsup thumpsup Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 gamlebilen til "jonaldo" ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Mulig e vil kjøpe suben dine, fæ sjå. e ska slenge innpå så mange bilder her at dæ hyle snart!:) må bare få tatt no bilder fyst så:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by vwgolf2 gamlebilen til "jonaldo" ? korrekt bare gi lyd terje vis du vil høre på dem en dag -Bjørn Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg