Lude4Life Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Noen som kan gi meg en kort forklaring på veien til Ikea...... Og hvor lenge blir folk værende der....? Honda Prelude Black Widow bodykit Green filter Lexus lights Custom paint +++++more to come www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aikio Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Lude4Life Noen som kan gi meg en kort forklaring på veien til Ikea...... Og hvor lenge blir folk værende der....? http://www.gulesider.no/gsi/map.do?n=&mode=&size=1&cb=cz&c=s&cm=&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m1&x=10.873117&y=59.933838&id=a_10.873118_59.93384_Str%F8msveien+303%2C+1081+OSLO%2C+Oslo&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=7&zoom6.x=15&zoom6.y=6 der er ett kart til ikea furuset... ;) cya there - 1992 Mazda Rx-7 Type-R RHD med skilter - 1974 Mazda 818 DeLuxe x 1990 Mazda 323 GTX m/ 2.5" eksos, KN filter *Solgt* :( x 1984 Opel Corsa 1.3S Luxus *Solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaOslo Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Nå er det bare noen timer igjen før det braker løs så håper så mange som mulig møter opp.... Men ikke ta av like mye med gummien som sist. Det var det som gjorde utslaget av at snuten kom... Ta med Politi radio og godt humør så er du rustet for ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Jeg vil bare gjenta at det er muligheter for å møte opp på Shell på strømmen for å så kanskje kjøre en liten kortesje opp til Ikea hvis det er noen som vil det, kommer til å befinne meg på shell om ca 1-2 timer og hvis det er noen som vil, ta kontakt eller noe. går helt sikkert rundt der med blå snickers jakke. Henrik Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 jeg kommer, pluss noen venner:) må vel nesten stikke å vaske bilen til treffet :D Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaOslo Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Ja det er kjekt med ny vaska bil... Skulle gjerne hatt ny lakk før jeg dro dit jeg... Etter noen har gjort hærverk så er det en fin lang stripe langs ene siden og bulker på andre siden... Ukult. Men skal nok få ruslet meg nedover til Strømmen og Ikea for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lude4Life Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 hvor lenge holder dere på??? har ikke mulighet til å være i oslo før.....23:00 Honda Prelude Black Widow bodykit Green filter Lexus lights Custom paint +++++more to come www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmegaOslo Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Trur nok ikke det er noe problem... Er det opphold så blir det vel en stund etter midnatt. Avhenger litt om snuten kommer eller ikke. Men kommer de så fortsetter det sikkert på Strømmen. Er iallefall standard det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lude4Life Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 ok :) men nå er ikke jeg så kjent innover i oslo da......hvor ligger strømmen i forhold til furuseth da? Honda Prelude Black Widow bodykit Green filter Lexus lights Custom paint +++++more to come www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Til folk fra Vestfold og Telemark, avreise fra By the way E18 ca kl 21.30 Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 vi stiller med sivilbil :) se opp for svart v70 sier nå jeg da.. ellers så er det fult mulig at det kommer en cheroke og bruker opp dekka sine.. Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lude4Life Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 dere fra vestfold: når er dere i drammen?? kanskje jeg kunne slenget meg på dere på vei innover..... Honda Prelude Black Widow bodykit Green filter Lexus lights Custom paint +++++more to come www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 jeg kommer på shell litt før... må jo ha BENSIN:: MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lude4Life Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 er det lett å finne frem til ikea??? syntes det fra hoved veien? Honda Prelude Black Widow bodykit Green filter Lexus lights Custom paint +++++more to come www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 nei syns ikke fra hovedveien.. men se på kartet som er lagt til lengre frem i tråden ;) MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg