Gå til innhold

bil treff Fredag 8 kl 21. Ikea Furuset

Ranger emnet


audifanatic

Anbefalte innlegg

Originally posted by Jay

skal vi se, på veien fra bærum til furuset passerte jeg 1 svær politibil, 4 patruljebiler, 1 sivilbil, 4 sykler og 2 laserkontroller.

(alle kjøretøyene hadde stoppet biler)

Tok det rolig innover og slapp bot, mye grunnet at snuten hadde mer enn nok folk å bøtelegge.

 

 

snuten er jo gale, satt mellom autovernene når du kommer fra vålrengatunellen på retta mot alnabru

 

Var ikke på treffet pga hyttetyr, men ser at det kanskje var like greit i og med at jeg sikkert hadde blitt bøtelagt på vei oppover.

 

Før har jeg ikke hatt inntrykk av at politiet følger med på forumet, men dette beviser at de tydeligvis vet hva som skjer. Folk får være forsiktig mhs til senere treff fordi politiet tydeligvis følger med her. De hadde aldri hatt så mange kontroller og politibiler ute på måfå hvis de ikke visste om noe spesifikt sånn som dette treffet...

 

Også enig med Roffa. Uten litt action på treff blir det bare kjedelig, og hvis det dukker opp et "forbud" mot burning gidder ikke jeg komme ihvertfall. Er begrenset hvor spennende det er og titte på parkerte biler etter den fjerde runden ;)

"Bilinteresserte" folk som hater burning kan heller dra på kino. Da er ikke interessen tilstede tilstrekkelig.

Da vil nok noen ( f.eks Spaca ) si at man må tenke lenger enn nesetippen sin, men dette er en interessekonflikt. Hvorfor arrangere treff som er døll kjedelige? Og jeg personlig er ikke interessert i å bli framstilt som en helgen, og bli bestis med politiet. Politiet og Media hater bilinteresserte, og jeg synes ikke at disse lærhomsene skal bestemme om vi skal ha det moro eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror ikke 5-o er så mye på forumet jeg as, de fikk jo bekjed av ikea å komme og de stresset som faen på politiradion: "det er flere 100 rånebiler her! :D så de virket ikke veldig klare :D hehe, jaja synes burning er en del av streetmeet jeg as :D og er noe med det at det ikke blir like fett når alt skal være så jævlig lovlig....

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg synes det var ett bra treff. Ok, pol10 var raske på banen i forhold til før, men det gikk jo en stund. Og det var bra liv der i forhold til tempen i lufta.

 

Hvis vi skal gjøre dette en gang til, foreslår jeg følgende:

 

- Ta med ropert, og ha en "skriftlig respons fra bilmiljøet" som vi kan "skrike" tilbake til Politiet.

 

-Ikke dra til Strømmen å råne, men stikke ned i sentrum. Kaos rundt Karl Johan hadde snudd noen hoder....

 

- Poengtere etterpå at politiet ikke gjør annet enn flytte ett problem. Ved å holde oss i Oslo blir dette skikkelig merkbart for politiet, da vi ikke beveger oss ut av distriktet.

 

Jeg kom ikke før 30 min før politiet begynte å "rappe", pga. av en viftereim som sa takk for seg på SA'n. Kudos til Statoil på Korset som faktisk hadde en reim på lager. Den var like gammel som bilen min (83), men holdt for kvelden.

 

Ellers er det flere øde plasser å ha en samling på i dette området. Vi må ikke stå akkurat på Ikea.

 

Fartsdumpene til IKEA var helt topp å hoppe på med SA'n !:D

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilde, veit ikke om de kom med men, er litt n00b i Forumet..

 

men var greit nok på Shell da, men savnet de kuleste bilene.. Skedsmohallen er et drit bra sted å ha et treff! ikke langt til 100km\h vei heller...

 

 

Tace care m8tes!

 

Ps. Scorpioen er på veg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang det skal arrangeres streett mett må vi ha en plan B alle veit om, så vis vi blir kasta bort veit vi hvor neste mål er for saueflokken...dette må vi jo seff fastslå tid og dato på forhånd

 

kansje dette utvikler seg så drastisk at vi må konstruere en plan C også:eek:

 

stiller iallefall opp med godt humør til neste street meet:usa:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakriste

mmm.. dette må du nok kartlegge for oss :D

 

enig, hadde kanskje gjort oss mer merket om kolonna hadde tatt en tur ned igjennom oslo sentrum. var MAAAAANge biler med ja!

trafikk kaos i oslo s hadde vært über!!! :rolleyes:

 

ja. det hadde straffet de.... har du kjørt i oslo på dagtid? ;) hihi

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

tror ikke 5-o er så mye på forumet jeg as, de fikk jo bekjed av ikea å komme og de stresset som faen på politiradion: "det er flere 100 rånebiler her! :D så de virket ikke veldig klare :D hehe, jaja synes burning er en del av streetmeet jeg as :D og er noe med det at det ikke blir like fett når alt skal være så jævlig lovlig....

 

Tja. Synes fortsatt det er rart at det var så mye purk i området en tilsynelatende stille fredagskveld. Greit, de kjører ofte rundt i bilene sine, men det er sjelden de ligger i veikanten med laseren på kveldstid.

Det at det er ulovlig er det som gjør det spennende. Man så jo at "streetmeet" på Gardermoen ikke ble helt det samme, når febrilske vakter jagde deg vekk hvis man tok en donut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Det at det er ulovlig er det som gjør det spennende. Man så jo at "streetmeet" på Gardermoen ikke ble helt det samme, når febrilske vakter jagde deg vekk hvis man tok en donut...

Trenger ikke nødvendigvis være ulovlig for at det skal være gøy, men desverre er det nå blitt slik i dette landet at burning, høy hastighet, høy musikk og sladd ikke er lov :rolleyes:

 

Og hva som er enda teitere er som du nevnte streetmeeten på GM... Så selv noen værsting biler som prøvde og ta en liten burnout på et egnet område under dette lovlig arrangerte streetmeeten... Tok ikke mange sekundene før vaktene kom løpende med pekefingeren ! Herregud... Jaja.. Ser frem til snøen kommer og sladding på E18... Ja for vi blir jo jagd bort ifra parkeringsplassen på tryvann :( Onkel mener vel at veiene er et bedre alternativ..... Så gi gass folkens... :D Og husk innrømm aldri noe når onkel spør...

------------------------------------

2002 subaru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår