mr.jenssen Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Strengt tatt er det bedre å sette inn kasse fra golf 4 1.8T eller 1,9tdi...G60-kassa er autobahn-utvekslet. Hvis du vil ha mer aks er golf 4-kasse å anbefale. Har jeg hørt opptil flere plasser...:) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Ja men jeg vil komme uteom den hydrauliske clutchen, da dette er mye mikk makk og bytte? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by UltraComp Nei, den er ikkew gåen, men om man bygger en 2l 16v med større dreiemoment så vil jo girkassen ta kveld. og bytte til g60 girkasse er jo mye stress? er det ikke hydraulisk clutch på den? og om man hadde noen alternativer til girkasser.. eller at man rett og slett må få åpnet 16V kassa g60 girkasse på gti........må skifte svinghjul, ny clutch, giroverføring, starter, clutchsylinder og nytt pedalsett....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Ja med andre ord så vil det si at det blir veldig dyrt, men og forsterke gti 16V kassen er vel et omfattende arbeid som man bør få fagfolk til og utføre=dyrt? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by UltraComp Ja med andre ord så vil det si at det blir veldig dyrt, men og forsterke gti 16V kassen er vel et omfattende arbeid som man bør få fagfolk til og utføre=dyrt? vel, uansett ka du skal gjer med ein bil blir det dyrt....har du lite penger : la vær..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Desember 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by UltraComp Nei, den er ikkew gåen, men om man bygger en 2l 16v med større dreiemoment så vil jo girkassen ta kveld. og bytte til g60 girkasse er jo mye stress? er det ikke hydraulisk clutch på den? og om man hadde noen alternativer til girkasser.. eller at man rett og slett må få åpnet 16V kassa Enkleste og billigste måte å løse dette problemet på er nok å kjøpe et boltsett til diffen i den kassa du har. Dette får du både fra VAG og http://www.autotech.com. Skal du bytte til 02A-kasse vil det nok lønne seg å ta en fra Passat, ca. -90 modell. Denne er lavgiret og passer bra til en oppskremt 16V. Det er ikke spesielt stor operasjon å bygge om til hydraulisk clutch, og det er dyrt med wire-kit til 02A-kassene. Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.