Jump to content
Bilforumet.no
Sign in to follow this  
lermax

SCer i Norge?

Rate this topic

Recommended Posts

V8ern er latterlig ..

høyest toppfart .. raskest 0-100 osv kan den ikke engang skryte seg på ..

 

V8ern er ingenting .. en litt raskere 3liter :P bare.. men likevel kostet den i japan det dobbelte av TwinTurboen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg er så gammel at V8er høres mye bedre ut i mine ører. Jeg tar sikkert feil, men JEG ville tatt 4,0 V8 fårran 3,0 rekke vær eneste dag!!:D

Men Twin Turboene er nok lettere, og tar ut mer hk. Og de er no derfor råere en V8eren. Men Jeg tror nok en 8er passer bedre i garasjen her hjemme, vedsiden av min Gamle V8er Buick. Så får jeg klare meg med rekke sekser i Celica Supraene mine, når de kommer på veien.

Kanskje begynner jeg å bli gammel, kansje jeg drømmer om en ren cruisingbil, og ingen gate racer? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er flere Soarer i Norge, men inger er vel blitt registrert ennå.

 

Se Norsk register for SC / Soarer: http://tscn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=386

 

Det skal i dag være 2x 2,5TT ( + jeg har hørt om 2 stykk i Nordnorge som selges hel eller i deler )

Det står også en 4,0 V8er UZZ-31 til salg i Norge.

 

Min bil står ennå i Japan, men den kommer i løpet av sommeren.

 

Det er flere SC400er i Norge fra før også :)

 

Men hvem blir først med Soarer med Norske skilter da :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
V8ern er latterlig ..

høyest toppfart .. raskest 0-100 osv kan den ikke engang skryte seg på ..

 

V8ern er ingenting .. en litt raskere 3liter :P bare.. men likevel kostet den i japan det dobbelte av TwinTurboen :P

 

2,5TT kostet 3,38 mil. yen i 91 mens V8eren kostet 4,81 mil. yen. Blir ikke det dobble det da, eller :rolleyes:

 

V8eren er jo brukbart mye raskere en 3,o literen da. Og en helt annen opplevelse og kjøre.

UZZ-31 er en cruiser med Air suspensjon, og Amerikansk comfort sombrero

UZZ-32 er mer en prøve på hva Toyota mente de burde kunne levert på alle modeller i fremtiden. Men den ble alt for dyr da. Den kostet det dobble av en normal 3,0 liter da :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.