lermax 10 Report post Posted October 4, 2004 Hvor mange er det av de "gamle" SCene i Norge? Eller Soarer? Vet det ståre en Soarer med V8 til salgs, men hvor mange andre kan det finnes i landet?:cool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quicksilver 10 Report post Posted October 4, 2004 Jeg har en Soarer 2.5 GT ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
lermax 10 Report post Posted October 4, 2004 Har du noen bilder av bilen din? Er det en du har tatt inn for og selge? Eller har du tenkt og fylle opp en ellers pen samling i garasjen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kebab gud 10 Report post Posted October 4, 2004 lermax: en jeg kjenner vurderer å kjøpe Quicksilver sin soarer .. hvis han gjør det .. så skal du faenma se bilder av hver eneste del av den :P snakk om velykket styling og farge .. mmmmm søøøøt Quote Share this post Link to post Share on other sites
lermax 10 Report post Posted October 5, 2004 Må si meg enig i at det der er en søt og sexy bil ja!!! Nesten på høyde med Supraen.... Sikert mange som er uenig i det da, men.... Pen er den!:D Hva går Soarerèn får da? Hva ville folk valgt av Rekke 6 med Turbo og en Rå V8er? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kebab gud 10 Report post Posted October 5, 2004 vel .. når det gjelder den der så er det Rekke6 med turbo som gjelder .. selvsakt så er det folk som tar ut 1000hester av den V8ern .. men "stock" så er den lammere.. Synes Soareren er tøffere enn Supraen jeg .. lettere og har en motor som består av alle de samme delene .. (utenom selvsagte ting .. som Blokka osv.. er jo tross alt 0.5liter mindre) det som er kjipt er at ingen vet hvor mye den motoren egentlig yter .. det er mer enn 280 .. men hvor mye mer .. ingen vet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quicksilver 10 Report post Posted October 5, 2004 Lermax: jeg skal ha 75.000,- for den og hvis du skal regge den så er det ca 70k i avgift ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
lermax 10 Report post Posted October 5, 2004 Ca. 145000,- for noe som er nesten like rått som Supraen. Det må vel være billig. Bare 70000,- i avgifter. Hvor mye veier disse bilene da? Syntes bare det virket litt rimelig, men du har helt sikkert rett ( dette vet du helt klart mye bedre en meg!! ).;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quicksilver 10 Report post Posted October 5, 2004 ops det var på en 91 mod. jeg har en 93 så da er det 100K i avgift ca.. du bør ha et budsjett på ca 190K for å få den ferdig regget ink skifting av lamper osv for å få den godkjent :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
lermax 10 Report post Posted October 5, 2004 Har du noen bilder av vidunderet? :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Quicksilver 10 Report post Posted October 5, 2004 Jeg har ikke noen av bilen ennå, må vente til den er her. men den er hvit å ser da ut som denne bilde ex soltak og soting. flere soarer bilder http://www.intellexual.net/lex.htm Quote Share this post Link to post Share on other sites
lermax 10 Report post Posted October 5, 2004 Nå har jeg hør så mange ulike angivelser av HK og velt på SC/Soarer att jeg vet snart ikke hva jeg skal tro. Vet du av en enkel oversikt? Sikkert ulikt antal hk i USA, Europa og Japan også da. 2,5TT = 288 hk i Japan? 4,0 V8 = 250 hk i Japan? :eek: :rolleyes: :( Jo mer jeg leter på nette desto være blir det, alle er jo uenige!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kebab gud 10 Report post Posted October 5, 2004 Den er kun solgt i Japan og USA.. samme motorene i begge land (minus 2,5litern som bare eksisterte i japan som Toyota soarer) (det er forresten 4 utgaver av den med V8ern.. motoren er lik på alle , men Understellet er ulikt.. får den også med 4ws på V8ern) Quote Share this post Link to post Share on other sites
lermax 10 Report post Posted October 6, 2004 Originally posted by Quicksilver Jeg har ikke noen av bilen ennå, må vente til den er her. men den er hvit å ser da ut som denne bilde ex soltak og soting. flere soarer bilder http://www.intellexual.net/lex.htm Huff nå har jeg fått muse syke, alt for mange bilder og laste ned vet du:D Blir bare mer lysten på en slik ja...:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
lermax 10 Report post Posted October 9, 2004 Men hvilken modell skulle man valgt? 4,0 l. V8 eller Twin Turbo. 3,o l. er vel ikke det beste valget.:) Quote Share this post Link to post Share on other sites