Rags Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jeg har 4 høytalere i bilen, en i hver dør. I tillegg til dette vil jeg ha 1 basskasse i bagga. Hvor mange kanalers forsterker trengs? Merke? Bilen er btw en sierra combi, jeg er ute etter en bass med dynamikk, men først og fremst pressisjon. Tips til merke, str " ! I dørene forøverig kjører jeg alpine, helt greie saker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by Rags Jeg har 4 høytalere i bilen, en i hver dør. I tillegg til dette vil jeg ha 1 basskasse i bagga. Hvor mange kanalers forsterker trengs? Eh... skal vi se; 4+.....1?......øhhhh... Øyh, noen andre skolerte som kan trå til litt her eller? Sorry, jeg kunne ikke dy meg! ;) Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 En 5-kanals burde vel passe fint? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rags Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Fint med 5 kanalers, det regna jeg ut/med. Men jeg får intrykk av at flere benytter seg av andre løsninger. Jeg er interessert i brukt, derfor også flere løsninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Hvis du har planer om litt stor sub, kan det være bedre å kjøre med en 4kanals til komponentsette/koaksialene og en monoblokk til subben. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 hvilken pris klasse snakker vi på utstyret da? Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 En 4 kanaler + mono. 2 stk 2 kanaler + mono. 1 stk 5 kanaler. 1 stk 6 kanaler. Merke opp til deg sjøl.Kommer ann på budsjett. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leeny Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 ville vel satsa på en 4-kanaler, 4x100 rms ellerno, spørs jo på hva slags høyttalere du har i dørene osv. også en monoblokk til basserne. vet ikke hva slags elementer du har, men klarer seg kanskje med en 5-600 watt rms antar jeg...?;) Siter '92 Honda Civic LSi x '86 VW Golf 2 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg