Jap_Power Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Tja... STCC pleier å være dyrere enn Sport utgavene, og bilene er så og si like hvis man ser bort fra det ekstra-stæsjet. :) Men hvis man vil ha en bil som det er bare 100 stk. av og det utstyret, så har man valget. :) Deler av utstyret som kommer på STCC kan kjøpes løst fra Nissan. Men det meste er ikke lenger i produksjon. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Pretty..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Har ikke helt sansen for p12, men kanskje den blir trendy om noen år... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 hehe..!! helt enig! ;) Likte ikkje skyline lysa på den forde.. ble litt "out of proportion".. Bakluka blir jo ein liten spiss tapp.. pyttsann..! P11-144 er tingen vettu! ;) (synd det begynner og bli ein del av dem) Sjønt dei fleste sjoførene er gjennomsnittligt 45 år..! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Er ikke hele den bilen out of proportion? :) :D Den øverste har Mazda 6 baklykter. Jeg liker P12, men de må være styla. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Jap_Power Er ikke hele den bilen out of proportion? :) :D Okai.. Enig med deg igjen.. stort sett alt på den bilen var litt out of proportion ja..! :D Edit: Dei var ikkje så bra som denne her! ;) :D :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ...eller denne: :D Liker felgene dine, Moldvarp. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Takker så meget.. Men dei ser nok litt små ut på bilen min nå..! (har ikkje senkt den ennå) Pluss at eikene svinger inn før kanten, får dem til og se ennå litt mindre ut..! Men dei funker knall!! Eeey..! du har jo sånne øyelokk!!! Det vil eg og ha!! *hehe* Kossen var dem og feste?? (trenger ny høyre lykt før eg skaffer det forresten da..) Da kommer vi til det da.. ka koster høyre frontlykt til ein P11-144?? (lyst og bytte?? du kan få.. uhh.. ein 13mm fastnøkkel av meg) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Øyelokka får du hos http://www.autospar.no Koster rundt 600 kr. om jeg ikke husker feil. Jeg fikk med noe klin på tube :) til å feste de med. Det går fint om du er forsiktig. Pass på så du ikke får dritten på fingre/deler av bilen der det ikke skal være osv. Tror ikke de frontlyktene er billige. :( Jeg har dessverre bruk for frontlykta, og 13mm fastnøkkel har jeg to av. :) Skal skifte Xenon pære i morgen. Den kosta 800 + moms. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Jap_Power Tror ikke de frontlyktene er billige. :( Tviler på at det er den billigeste modellen i hyllen eg og..! Kjøpte en enkel lykt til ein 86 modell Alto eg hadde, og den kostet nermere 1000 kroner.. kan tenke meg ein ca 3-4 tusen kanskje? Hmm..! Muligt og bare bytte glasset kanskje? (er bare det som har sprukket, så man kan jo håpe.. er det som blei gjort på baklykta når eg kjøpte bilen.. men der er det jo kondens nå! ):mad: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Jap_Power Skal skifte Xenon pære i morgen. Den kosta 800 + moms. Uhm.. er det Xenon pærer orginalt i dei lampene der? Eller er modellen din mer "heldig" ?? Blei litt skremt nå! Eneste pærene eg har byttet, er for skiltbelysningen.... (og dei holderene lekker.. *fae#*) På tide og klage litt tror eg.. få litt igjen på garantien!! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Pøser på med tråder her..!!! Hehe..! La merke til hengerfestet ditt nå..! Koffer henger ditt ut under bakfangeren, menst mitt måtte gjennom bakfangeren..!! Eg som kjøpte det hos Nissan og alt..!! (er bakfangeren på stasjonsvogna høgere oppe enn på kombien?) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Går å bytte bare glasset. Ser ut som det er klipsa på, liksom. Xenon er originalt, ja. Vet ikke noe om høyde på bakfangere, men det hengerfestet er montert av Nissan i senere tid, mener jeg å huske. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg