twinflower Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Jeg driver og skal flytte over anlegget mitt til den nye bilen min, og i forhold til den gamle mazda'en min så var det ikke bare bare å trekke noen strømkabel gjennom torpedoveggen. Det virker som om jeg må rive ut dashbordet og borre noe bak speedometeret en plass deromkring. Uansett så er det sikkret noen her som har gjort dette før meg og vet om bedre måter? Anyone? -Yngve EDIT; Har elektrisk speedomter, så kan ikke trekke den sammen med speedowiren. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Originally posted by twinflower Jeg driver og skal flytte over anlegget mitt til den nye bilen min, og i forhold til den gamle mazda'en min så var det ikke bare bare å trekke noen strømkabel gjennom torpedoveggen. Det virker som om jeg må rive ut dashbordet og borre noe bak speedometeret en plass deromkring. Uansett så er det sikkret noen her som har gjort dette før meg og vet om bedre måter? Anyone? -Yngve EDIT; Har elektrisk speedomter, så kan ikke trekke den sammen med speedowiren. Er en kabelgjennomforing paa venstre side innenfor innerskjermen, bare aa ta den bort imens du trekker kabel (sorry for mangel av norske bokstaver, er for tiden i Florida) Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 Tusen takk, jeg skal dukke hodet inn under pedalene i morgen og titte litt bedre etter jeg :) Er ikke så veldig praktisk anlagt når det kommer til bil, så dette kan bli interessant :) Håper du koser deg i Florida :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 går å borre ved det venstre depertårnet ned mot bremseforsterkeren.. kan ta et bilde for deg som viser hvordan jeg har gjort det :) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 G-Racing: Da hadde du gjort meg veldig glad :) Digger forresten worklog-tråden din! Lærte masse Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 hyggeli å høre :) her er et par bilder som kanskje kan hjelpe deg ;) om jeg husker riktig hjelper det om du skrur løs sikringsboksen som sitter på førersiden inni bilen.. kommer lettere til da. så er det bare å bruke litt øyemål osv hehe ;) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 la den via innerskjermen etc jeg.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 G-Racing: Tusen takk for hjelpen! :D Nå er det bare å grave frem bor og kabler og sette igang :) Vært litt borte noen dager så det er derfor jeg ikke har takket deg før nå. -Yngve/Ålesund Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 FOR ALL DEL husk å bruke gummigjennomføringer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 det er lagt til i handlelisten :) Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by ViceGuy Er en kabelgjennomforing paa venstre side innenfor innerskjermen, bare aa ta den bort imens du trekker kabel Du kunne ikke få lagt ut bilder av hvor du snakker om? Jeg sliter litt med å finne den c.. R det mye pes å få døttan gjennom der eller?? Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Originally posted by glx-rider Du kunne ikke få lagt ut bilder av hvor du snakker om? Jeg sliter litt med å finne den c.. R det mye pes å få døttan gjennom der eller?? Ehhhh nå er det "litt" pes for meg å få tatt det bildet da 1. Bilen står i garasjen hjemme. 2. Jeg er på jobb i florida Men når jeg kommer hjem så kunne jeg nok ha gjort det, må trekke en ledning til gjennom der til mine pace-car strobelys som er innkjøpt her borte :D Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futte Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Har nesten nettopp montert største deler av annlegget i min bil, + noe annet som henter strøm fra batteriet. Jeg tok bort dekkslet under viskerne og byttet ut gummigjennomføringen under viskerarmene med denne. Var ikke så mye arbeid akkurat det, pluss at det ser ikke så verst ut?? Bildr kommer.. Siter _______________________ Med hilsen / Best Regards Anders T. Flat Out Racing "When in doubt, go flat out." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Futte Har nesten nettopp montert største deler av annlegget i min bil, + noe annet som henter strøm fra batteriet. Jeg tok bort dekkslet under viskerne og byttet ut gummigjennomføringen under viskerarmene med denne. Var ikke så mye arbeid akkurat det, pluss at det ser ikke så verst ut?? Ser ikke bildene jeg, linken reffererer til filer på U:\ :D Må jo legge opp de oxo dah Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg